Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitä mietit?

<< < (253/258) > >>

Arska:
Tässä kun oon lueskellur mitä sähkölämmitys maksaa näillä pakkaskeleillä oon ollut ihan kauhuissani ja onnittelut itseäni että on kaukolämpö .
Mutta on tuo adblue systeemiin hajoaminen onkin ihanan kallista, ex vävyllä on joku "pulla-auto" vissiin mersun kevyt kuorma-auto tms.
No siihen tuli adblue vika. Nyt siihen vaihdettu AD pumppu 1500€, nox anturi 1000€,  ei vieläkään kulje kuin 20 kmh, seuraavaksi vaihdetaan ab blue yksikkö 3000€. Onneksi ajelen vanhalla tekniikalls

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 20.02.2026     kello on 21:23 ---Tässä kun oon lueskellur mitä sähkölämmitys maksaa näillä pakkaskeleillä oon ollut ihan kauhuissani ja onnittelut itseäni että on kaukolämpö .

--- Lainaus päättyy ---

Onhan se ihan hirveetä 😱
Tammikuun sähkölasku 230€. Ja siinä on tietysti siirto yms. mukana. 😁

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 20.02.2026     kello on 21:56 ---Onhan se ihan hirveetä 😱

--- Lainaus päättyy ---

Noin 400 € siirtoineen kiinteällä sopparilla, pohjoisessa Suomessa, ei paha. Kesällä maksaa enemmän kuin pörssisähkön käyttäjille mutta mielenrauha.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 20.02.2026     kello on 21:56 ---Onhan se ihan hirveetä 😱

--- Lainaus päättyy ---
Mulla sähkö siirtoinern reilu 70€ ja kaukolämpö 140 € tammikuussa..

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 20.02.2026     kello on 22:28 ---Mulla sähkö siirtoinern reilu 70€ ja kaukolämpö 140 € tammikuussa..

--- Lainaus päättyy ---

No samoissa näköjään mennään. Ei minusta mitään kauhisteltavaa  ;)
Mulla on tietysti ollut vain 129m² lämpimänä ja saunalle satunnaisesti muutama kWh. No auto tietysti ottanut myös omansa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View