Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitä mietit?

<< < (24/258) > >>

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 25.04.2022     kello on 09:39 ---Kaverilta (katsastusmies) tuli nyt tieto, että vain määräaikaiskatsastu kseen seisontavakuutuksel la.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos, näin epäilinkin.

Ja olisin tietty kysynyt asemalta kun varaan ajan.

Moponvirittäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 25.04.2022     kello on 09:43 ---Termi seisontavakuutus on viime vuosituhannen puolelta - sellaista ei siis enää ole, vaan auto on liikennevakuutettu, jos sillä sellainen on vaikka olisi lkp:ssa.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä kyseinen termi on edelleenkin käytössä, esim OP- vakuutuksella sekä liikenne- että kaskovakuutuksissa. Taannoin liikennevakuutusten hintoja vertailin -ja samalla totesin jälleen kerran että todella  kallista on kyseisessä yhtiössä.

https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/vakuutukset/ajoneuvovakuutus/seisontavakuutus-vai-vuodenaikahinnoittelu

"Miten liikennekäytöstä poistaminen vaikuttaa seisontavakuutuksen hintaan?
Seisontavakuutus eli seisonta-ajan vakuutus antaa ajoneuvollesi turvaa seisonnan ajalle – liikennekäytöstäpoi stosta huolimatta. Esimerkiksi henkilöauton kohdalla auton seisontavakuutus tarkoittaa, että saat liikennekäytöstäpoi ston ajalta hyvityksen liikennevakuutukses i vakuutusmaksuista. Mahdolliseen kaskoosi sisältyvät pysäköinti-, lasi-, ilkivalta- ja paloturva ovat kuitenkin voimassa. Kaskon kolarointiturvasta et myöskään maksa auton seisontavakuutuksen ollessa voimassa."

"Masi":
Miettinyt olen mistä kuopio - siilinjärvi seudulla löytyy täysi 11 kg sivuventtiilinen kaasupullo ;)
Man Oililla ei ollut.

Tarvasjoki:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 25.04.2022     kello on 11:25 ---Miettinyt olen mistä kuopio - siilinjärvi seudulla löytyy täysi 11 kg sivuventtiilinen kaasupullo ;)
Man Oililla ei ollut.

--- Lainaus päättyy ---
puuilo,motonet, huoltikset

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 25.04.2022     kello on 11:25 ---Miettinyt olen mistä kuopio - siilinjärvi seudulla löytyy täysi 11 kg sivuventtiilinen kaasupullo ;)
Man Oililla ei ollut.

--- Lainaus päättyy ---

K-rauta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View