Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitä mietit?
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 20.03.2025 kello on 09:09 ---Meinaat, että idiootteja pitää ymmärtää...?
--- Lainaus päättyy ---
Tuli tuossa saunan lauteilla mieleen:
Vähemmän ystävällisestä keskustelun avauksesta saattaa olla seuraksia, esim. kipee sille joka ei oo idiootti, tai molemmille.
Tyäkaveri kertoi viime vuasituhannella: Pari "poikaa" tuli pummaamaan tupakkia.
Tyäkaveri: En polta, ei mulla oo.
"Pojat": Taitaa pappa saada selkäänsä?
Tyäkaveri: Ei pappa saa selkäänsä!
Toiselta "pojalta" murtui leukaluu, toiselta kylkiluu, tyäkaveri sai sakot.
Tyäkaveri oli lyhyt ja tanakka hän liikkui yleensä rauhallisesti, oli myös karaten harrastaja.
megaman:
Maailma muuttuu... Voltti tms. toimitti likalle väärän tilauksen, sai pitää kamat. Thumb
Eli oikein toimittu, hygieniasyistä elintarvikkeita ei ruveta uudestaan arpomaan jos toimitus ei kerralla onnistu nappiin.
Pidä tai hävitä, oli ohje.
jamppa508:
Olen innokas sienestäjä mutta nyt on pakko vähän kysyä neuvoa kun näistä ei ole ihan varmuutta ja saattavat aiheuttaa jotain sivuvaikutuksia ;) että ovatko nämä Korvasieniä vai ei?
Arska:
Enpä keräis sieniä mitä en tunne, tosin ei keväällä montaakaan vaihtoehtoa oo..
Jos on korva sieni, tarkka pitää sen käsittelyssä olla. Jokusen ihmisen vuodessa tappaa. Nykyään ei suositella ruokasieneksi.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 25.04.2025 kello on 21:23 ---Olen innokas sienestäjä mutta nyt on pakko vähän kysyä neuvoa kun näistä ei ole ihan varmuutta ja saattavat aiheuttaa jotain sivuvaikutuksia ;) että ovatko nämä Korvasieniä vai ei?
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Niiltä näyttävät ainakin kuvissa.
Korviksista on taas alkanut höpötys, ovat kuulemma vaarallisia.
Olen niitä syönyt vuosikymmeniä ja jos tämän enempää ei pehmene, niin antakaa mennä vaan! ;D
PS: keitän kolmasti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta