Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitä mietit?

<< < (211/258) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 20.03.2025     kello on 08:53 ---  Mielestäni hyvin käytäytyvä menee kohteliaasti kysymään, tai odottaa kärsivällisesti vuoroaan.

--- Lainaus päättyy ---

Meinaat, että idiootteja pitää ymmärtää...?

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 20.03.2025     kello on 09:09 ---Meinaat, että idiootteja pitää ymmärtää...?

--- Lainaus päättyy ---
Ei missään tapauksessa...

Miekkailemaan vaan.  :)

megaman:
Niin, no ei mulla ollut mihinkään sillä hetkellä kiirettä, piti jopa tappaa vähän aikaa samalla. Tuossahan se aika kului sopivasti ja melkeimpä mielenkiinnolla seurasin tapahtumaa, kuinka jotkut toimivat tässä maailmassa itsekeskeisesti, täysin muista välittämättä.

Torven käyttö mm. Italiassa on normaalia, Suomessa ei ehkä niinkään. Se herättää huomiota ja kääntää päitä, eli tehoaa vielä.

30 vuoden aikana on työnohella jonkin verran asiakaspalveluakin tullut tehtyä ja nähtyä, siinä olen itse oppinut laittamaan jäitä hattuun ja sellaista kuin itsehillintää.
Tulisieluinen käytös tuntemattomien kiukuttelijoiden kanssa mitättömistä asioista ei edistä tilannetta ainakaan positiivisessä mielessä.

Kosmic:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 20.03.2025     kello on 09:44 ---Niin, no ei mulla ollut mihinkään sillä hetkellä kiirettä, piti jopa tappaa vähän aikaa samalla. Tuossahan se aika kului sopivasti ja melkeimpä mielenkiinnolla seurasin tapahtumaa, kuinka jotkut toimivat tässä maailmassa itsekeskeisesti, täysin muista välittämättä.

Torven käyttö mm. Italiassa on normaalia, Suomessa ei ehkä niinkään. Se herättää huomiota ja kääntää päitä, eli tehoaa vielä.

30 vuoden aikana on työnohella jonkin verran asiakaspalveluakin tullut tehtyä ja nähtyä, siinä olen itse oppinut laittamaan jäitä hattuun ja sellaista kuin itsehillintää.
Tulisieluinen käytös tuntemattomien kiukuttelijoiden kanssa mitättömistä asioista ei edistä tilannetta ainakaan positiivisessä mielessä.

--- Lainaus päättyy ---
Se on juurikin noin  Thumb

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 20.03.2025     kello on 09:09 ---Meinaat, että idiootteja pitää ymmärtää...?

--- Lainaus päättyy ---
  Kyllä!
  Toivon että minuakin ymmärrettäisiin aina kun käyttäydyn idioottimaisesti!
  Huutaminen/räyhääminen ei yleensä asiaa edistä.
  Olkaa te muut tyytyväisiä, kun ette koskaan oo idiootteja!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View