Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut Karabiilisti 02 Apr 2022
  • Onkos kukaan tehnyt tai teettenyt autoonsa tuollaista yli teippausta?

    Eli auton koko pinta pinnoitetaan halutulla värillä....

    Kestääkö ja saako pois?
  • #2 kirjoittanut kimi 02 Apr 2022
  • kestää ja saa. Naapurilla ollut pari vuotta ja Viime viikolla katselin pintaa talven jälkeen, mitään jälkiä ei näkynyt.
  • #3 kirjoittanut lahelju 02 Apr 2022
  • Jakeluautot ja kuorma-autot teipataan yleensä mainoksilla, jotka kestää kyllä monta vuotta.
  • #4 kirjoittanut ktako 02 Apr 2022
  • kyllä noissa teipeissä on mun autossa alkanut näkyy valumajälkia jo muutaman vuoden käytöllä.  :(
  • #5 kirjoittanut 0yxxy0 02 Apr 2022
  • Pelastuslaitos monesti teippaa autot yliasti punaiseksi. Pohjalla voi olla mikä tahansa väri. Entinen yhtiön auto meni vaihtoon, hyvin oli teippaukset lähtenyt autosta. Ei taida tehdä millään liimatarroilla.
  • #6 kirjoittanut Hesus 03 Apr 2022
  • nätistihän ne noita teippejä kyllä laittelee  Thumb

    Mutta onhan se ruma jos ulkopinta ja ovien sisäpinnat yms on ihan eri väriset. Mustan värinen auto on siitä hyvä teipata että mustat sisäpinnat ei näytä typeriltä.
  • #7 kirjoittanut Beedro 03 Apr 2022
  • Minulla on pari yliteipattua autoa parhaillaan pihassa. Tämä alla oleva valmistui muutama viikko sitten.



    Teipin värinä tässä Satin Matte Black.
  • #8 kirjoittanut mike 03 Apr 2022
  • Olis mielenkiintoista kuulla minkä verran kustantaa noin suurin piirtein!
  • #9 kirjoittanut Beedro 03 Apr 2022
  • Olis mielenkiintoista kuulla minkä verran kustantaa noin suurin piirtein!

    Tuo minun Mersun teippaus maksoi noin 3500 euroa.
  • #10 kirjoittanut T-Cat 03 Apr 2022
  • Tuo minun Mersun teippaus maksoi noin 3500 euroa.

    Kysymys. Miksi pitää teippauttaa, eikö saanut mieluista väriä liikkeestä. Minusta aika järkyttävän hintainen homma.
  • #11 kirjoittanut mike 03 Apr 2022
  • Suojaahan tuo maalipintaa eikä tarvii vahailla .. Kai? Eikä se montaa prosenttia ole tuosta auton hinnasta.
  • #12 kirjoittanut kimi 03 Apr 2022
  • Mattamusta on kyllä hyvä väri autossa.

    Mainitsemani naapurin auto on Volvon joku aukeavalla katolla ja hän halusi määrätyn värisen. Hyväkuntoista siistiä ei löytynyt oikean värisenä, teippaus oli siihen hyvä vaihtoehto. Muistaakseni maksoi pari vuotta sitten hiukan yli 3000.- ja onhan siinä useita osia eikä isoja pintoja, oisko katto 3 osainen.
Sivuja:
Toiminto