Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Kaasuventtiili unohtunut auki

<< < (2/6) > >>

elwari:
Minulla on pullonvaihtajan kanssa pullot olleet jompi kumpi auki pari vuotta tällä erää. Koeponnistuksen kun teettää järjestelmään vuosittain, niin sitten on rauhallisempi mieli.

JariL:
Mulla jäi venttiiliauki syksyllä ja Lauantaina otin asuntoauton katoksesta päivänvalon niin pullossa oli kaasua edelleen.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: JariL - 29.03.2022     kello on 19:16 ---Mulla jäi venttiiliauki syksyllä ja Lauantaina otin asuntoauton katoksesta päivänvalon niin pullossa oli kaasua edelleen.

--- Lainaus päättyy ---

No. Minneppäs se kaasu sieltä olisi mennyt. Itse en ole koskaan pulloventtiiliä sulkenut. No laivassa ...kyllä tai ei.  :D

Karabiilisti:
Jos kaasu vähenee kun venttiili auki eikä mitään käyttöä ole niin on kyllä jo erittäin kova kiire korjaamolle...tällö in auto/vaunu on liikkuva kaasukammio/palopommi.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 30.03.2022     kello on 08:00 ---Jos kaasu vähenee kun venttiili auki eikä mitään käyttöä ole niin on kyllä jo erittäin kova kiire korjaamolle...tällö in auto/vaunu on liikkuva kaasukammio/palopommi.

--- Lainaus päättyy ---

Pysyppä nyt tosiasioissa, äläkä taas atomipommia rakenna.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View