Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Kaasuventtiili unohtunut auki

<< < (5/6) > >>

Karabiilisti:
Kyllä tuollainen mittarilla varustettu letkurikko venttiili näyttää vuodon kun mittarissa paine laskee.
Parempi kuin on kuin virallinen koe tavallaan koska tuolla voit testata tilanteen vaikka päivittäin tai ennen reissua.
Se että käy virallisessa testissä ei välttämättä todista mitään enää 6kk päästä...vuoto kun voi alkaa koska tahansa.

Kaasuvuoto voi olla joskus myös paikassa josta autoon ei tule sisälle hajua, mutta pitoisuus voi olla iso jossain kaapissa tai kojetilassa.

https://www.youtube.com/watch?v=8NXHv0fzVJw&t=5s

megaman:
Onhan toi joskus unohtunut auki kuukausiksi.

Kaasugrillissä olen huomannut, että kaasua voi hävitä, jos säädin unohtuu pulloon talveksi kiinni ja vehkeet on kovissa pakkasissa säilössä, lämmönvaihtelut?

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 30.03.2022     kello on 15:40 ---Kyllä tuollainen mittarilla varustettu letkurikko venttiili näyttää vuodon kun mittarissa paine laskee.
Parempi kuin on kuin virallinen koe tavallaan koska tuolla voit testata tilanteen vaikka päivittäin tai ennen reissua.
Se että käy virallisessa testissä ei välttämättä todista mitään enää 6kk päästä...vuoto kun voi alkaa koska tahansa.

Kaasuvuoto voi olla joskus myös paikassa josta autoon ei tule sisälle hajua, mutta pitoisuus voi olla iso jossain kaapissa tai kojetilassa.

--- Lainaus päättyy ---
Ilmankos tuollainen "letkuJorma" on niin yleinen ja suosittu. Kaikissa kulkimissa on ja jengi jonottaa kaupoista.

Ai niin sit mä heräsin....

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 30.03.2022     kello on 17:08 ---Ilmankos tuollainen "letkuJorma" on niin yleinen ja suosittu.

--- Lainaus päättyy ---
  Ei tuo "hellakoe" vaikea ole, olen tehnyt sen kait kymmeniä kertoja.
  Mutta "letkuJorma" koe paljon helpompi, jota parisen vuotta tehnyt. Thumb

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 31.03.2022     kello on 05:55 ---  Ei tuo "hellakoe" vaikea ole, olen tehnyt sen kait kymmeniä kertoja.
  Mutta "letkuJorma" koe paljon helpompi, jota parisen vuotta tehnyt. Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Siis sulla on tuollainen Karabiilistin "Jorma" mittareineen letkun välissä. Onneksi olkoon.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View