Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut 151300 11 Mar 2022
  • Hei

    Onko kenelläkään tietoa saako ko lämmittimeen enää paloilmapuhallinta mistään. Paikallisesta karavaaniliikkeestä (jyväskaravaani) ei ainakaan saa.
  • #2 kirjoittanut viitalar 11 Mar 2022
  • soitappa best karavaani liikeeseen kaarina olin näkevinäni siellä2kpl huolto päälikön puh no040 8485513
  • #3 kirjoittanut mjo33400 11 Mar 2022
  • Hei

    Onko kenelläkään tietoa saako ko lämmittimeen enää paloilmapuhallinta mistään. Paikallisesta karavaaniliikkeestä (jyväskaravaani) ei ainakaan saa.

    Älä osta uutta vaan korjauta vanha minulla.
  • #4 kirjoittanut 151300 11 Mar 2022
  • Älä osta uutta vaan korjauta vanha minulla.

    Moi.

    Minkälaisella aikataululla saisit korjattua. ja mikä olisi noin kustannus. puhallin rupesi pitämään sirittävää ääntä, olisko laakerivika....
  • #5 kirjoittanut mjo33400 11 Mar 2022
  • Moi.

    Minkälaisella aikataululla saisit korjattua. ja mikä olisi noin kustannus. puhallin rupesi pitämään sirittävää ääntä, olisko laakerivika....

    Ota yv:nä yhteyttä niin kerron tarkemmin. Jos tänään saan niin viimeistään ylihuomenna lähtee takaisin. Eli tuolla tyylillä. ;)
  • #6 kirjoittanut viitalar 11 Mar 2022
  • Minä kysäsin onkos teillä vielä , sanoivat on mutta ei myydä tarvivat itse kun tulee vaihdokki jossa on rikki vaihtavat siihen , minä kävin siellä ja kas oli truman raato roskiksessa kysyin saako otta sanoivat vie pois siitä puuttu jossa kiertoilma puhallin on kiinni eli se yläkerta
  • #7 kirjoittanut mjo33400 11 Mar 2022
  • Tämä asia on hoidossa. :)
  • #8 kirjoittanut Arska 11 Mar 2022
  • Tämä asia on hoidossa. :)
    Helkutin hyvä juttu, kai minäkin joudun kohta turvautumaan osaamiseesi kun ruma on jo 17 vuotta vanha. Toivottavasti jaksat niitä korjailla siihen asti.
Sivuja:
Toiminto