Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Skoda vaunun vetoon

<< < (3/3)

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: TES7 - 26.09.2022     kello on 20:37 ---
Vaikka auto itsessään ei ole erityisen painava verrattuna aiempiin vetureihini, niin ilmeisesti neliveto sekä vetokoukun ajonvakautusjärjest elmä tuo paljon lisää veto-ominaisuuksiin. Auto ei heilu, vaunu ei vedä autoa ja vaunua tuskin huomaa koukussa. Aisapaino vaunulle koukkuun on siinä 80-85 kiloa. Kabe on luonnostaan etupainoinen melko raskaastikin, niin se on vaatinut tarkkaa säätöä vaunun kanssa, mutta saatu tuohon haarukkaan ilman, että takapäästä tulee heiluri. Vaunun rengaspaineen pidän 4,6 barissa, koska sillä on vaikutusta vakauteen.

--- Lainaus päättyy ---

Onko Kaben vetopäälle sallittu yli 75kg?

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 27.09.2022     kello on 07:41 ---Onko Kaben vetopäälle sallittu yli 75kg?

--- Lainaus päättyy ---
100kg oli mulla..

Hauho:
Vaihdoin automaattivaihteise n vaihteeksi manuaaliin.
Tahtoi alussa unohtua liikennevaloissa laittaa pienempää päälle.
Itse vaunun pysäköintiin:
Laitatin vaunuun G2 siirtolaitteen niin eipä ole tarvinnut kytkintä rasittaa sitä pysäköitäessä.
Hyvä laite, selkänikin kiittää.

Masa matkailija:
Mulla vaimon toinen skoda, molemmat karoq mallia, nyt 4x4 2,0. On mainioita vedossa molemmissa perässä Polar joka kokonaispaino 1470 kg. Tykkään,  ollut myös passattia Mersua transporteria, ym. Kaikilla samaa vaunua vedetty. Kaikki myös automaatteja.


Saksanseisoja MB319 -13 ent lanssi. Polar 5.6 ct -98 kaasuton.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View