Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Baskent Ares 2022

(1/3) > >>

vette80:
Suomeen on tullut uusi katsastusvapaa vaunu, Baskent Ares, neljällä makuupaikalla:







Myyntihinta näyttää olevan 12900€

Lisätietoa myyjän sivuilta:

https://www.pikkuvaunut.fi/baskent/






Hesus:
"hinnat alkaen"-malli näyttää olevan vain leirintäaluekäyttöö n kun ei ole vessaa eikä akkua ja jääkaappi toimii vain verkkovirralla. Eikä edes lämmitintä vakiona.

mutta modaamalla/lisävarusteita ruksittamalla varmaan sais ihan kätsyn pikkuvaunun  Thumb

meneekö äkkiä sitten vaan yli 750kilon? ja hinta rupee olemaan aika paljon eri siinä kohtaa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 10.03.2022     kello on 09:28 ---mutta modaamalla/lisävarusteita ruksittamalla varmaan sais ihan kätsyn pikkuvaunun  Thumb
meneekö äkkiä sitten vaan yli 750kilon? ja hinta rupee olemaan aika paljon eri siinä kohtaa.

--- Lainaus päättyy ---

Oma massa tuntuu olevan salaista tietoa....

88k5:
Ottamatta kantaa toteutukseen, mutta ihmettelyni kohdistuu ideologiaan - miksi korostettuna ykkösasiana on katsastuksen tarve, eikä käyttötarkoitus?

Jotenki tuntuisi, että kevyitä ratkaisuja tarvitsevat ne, jotka keveillä vetävät - esim. kelkalla ja mönkkärillä kairaan, tunturiin, jäälle majoitus.. pidemmät tiekuljetuksena auton perässä.
Tuon sivuston bannerissa raskaalla jenkkipikkarilla vedetään.. itse olen vetänyt vastaavaa Chevy K5 Blazerilla 6" Rachokorotus (35" renkain), siis Poksia ylös-alas Suomea. Kokemus oli sellainen, että paluun jälkeen vaihtui Solikkaan. Siitä kirjoitellutkin..
Nykyisen  F250n lavalle vois nostaa tuollaisen katsatusvapaan, tai jos koukkuun jotain, niin miksi ei sellaista, jossa mahtuu seisomaan suorana ja tarkenee talvessa ;D

Mikä näissä on "se juttu"?

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 10.03.2022     kello on 10:52 ---Ottamatta kantaa toteutukseen, mutta ihmettelyni kohdistuu ideologiaan - miksi korostettuna ykkösasiana on katsastuksen tarve, eikä käyttötarkoitus?

--- Lainaus päättyy ---
Minulla oli nuorempana Sprite 400...

Siinä oli paras juttu se, ettei tarvinnut käyttää katsastuksessa. Harvakseltaan sitä muutenkin liikuttelin, mutta oli aina käytettävissä, kun oli tarvis.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View