Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
TEBOIL boikottiin
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic - 2.03.2022 kello on 12:58 ---Mutta kuitenkin ulkomaisessa omistuksessa ja jos halutaan kannattaa Suomalaista niin minä ainakin boikotoin yhtäpaljon kun pohjanmaalaisia koijareitakin.
--- Lainaus päättyy ---
Äkin vilkasten ei venäläisten hallussa, mutta kun kaivaa vähän, niin taitaa olla pääosin venäläisten hallussa bulvaanejen kautta.
Muumuupapa:
Boikotti saa luvan loppua. Sille ei ole enää perusteita. Itse tuen jatkossa Teboil-kauppiaiden toimintaa asioimalla niissä korvaukseksi boikotin aiheuttamista vahingoista.
https://www.kaleva.fi/teboil-asemilla-tehtyjen-ostosten-rahat-paatyvat-p/4396948
99:
Venäläiset yrittävät imagoa parantaa tuolla, kun antavat tulot kauppiaille koska eivät voi itselleen niitä enää saada.
MRi:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 2.03.2022 kello on 15:27 ---Venäläiset yrittävät imagoa parantaa tuolla, kun antavat tulot kauppiaille koska eivät voi itselleen niitä enää saada.
--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin. Ja itse uskon noihin Kalevalassa julkaistuihin tarinoihin yhtä paljon kuin Putinin puheisiin.
Taitaa Teboil "brändi" olla hetken päästä meillä vain muisto mielessä ja asemat muissa väreissä ja teksteissä.
Karabiilisti:
Myynnistä saatavat rahat jäävät paikallisille yrittäjille???
Miten tuo toimii....
Joku toimittaa heille ilmaista bensaa jota sitten jakelevat ja saavat kaikki rahat siitä?
Vai oliko homma niin ettei tarvi maksella normi maksuja lukoilille....mutta bensan hinnan saa lukoil...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta