Tekniikkakeskustelut > Truma

Trumatic C 6002 EH renaa...

<< < (2/6) > >>

mjo33400:
Kyllä se 12 voltilla pyörii, mutta ei 3,5 voltilla eli vika on puhaltimessa tai sen ohjauksessa. Mittaa jännite mustan liittimen ruskeasta johdosta nasta 1, jännite nousee noin 11,5 volttiin ja kun kaasuventtiili vetää niin putoaako jännite?

Vilho313:
Kiitoksia vinkeistä. Täytyy koittaa perehtyä puhaltimen sähkön saloihin... päsisköhän jotain reittiä imurin kanssa sinne vähän putsaamaan, mikäli koskaan kertynyt?

putkimies:

Lämmitin on usein sijoitettu ahtaaseen paikkaan. Minulla on parivuoteen alla  ja koko vuode runkorakenteineen on täysin purettava pois jotta lämmittimen saa esille. Mutta, sittenhän se onkin hyvin esillä, keskellä lattiaa ;)
 Onneksi puretun vuoteen rakenteita ei tarvitse siirtää ulos, tarkasti harkiten sijoitellen ne mahtuu auton etupäähän remontin ajaksi.

Kosmic:

--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 21.02.2022     kello on 20:14 ---
 Lämmitin on usein sijoitettu ahtaaseen paikkaan. Minulla on parivuoteen alla  ja koko vuode runkorakenteineen on täysin purettava pois jotta lämmittimen saa esille. Mutta, sittenhän se onkin hyvin esillä, keskellä lattiaa ;)
 Onneksi puretun vuoteen rakenteita ei tarvitse siirtää ulos, tarkasti harkiten sijoitellen ne mahtuu auton etupäähän remontin ajaksi.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla taas Pilotessa on ulkoa luukku mistä pääsee käsiksi. Voi ottaa jakkaran alle ja ihmetellä.  ^-^

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilho313 - 21.02.2022     kello on 20:06 ---Kiitoksia vinkeistä. Täytyy koittaa perehtyä puhaltimen sähkön saloihin... päsisköhän jotain reittiä imurin kanssa sinne vähän putsaamaan, mikäli koskaan kertynyt?

--- Lainaus päättyy ---
Se kiertoilmapuhallin nousee koteloinen kun kannen päällä olevat 4kpl 10mm mutteria avaa JA irroittaa moottorille menevän johdon pikaliittimen

Harvemmin kai lämppärin päällä mitään ?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View