Tekniikkakeskustelut > Truma

Trumatic C 6002 EH renaa...

<< < (5/6) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Vilho313 - 24.02.2022     kello on 19:22 ---Vedenlämmitysasennossa pelkällä sähköllä ihan mykkä, ei hurise. Ei kuulukaan hurista, sähkö lämmittää veden

Kaasulla pientä hurinaa, muttei puhalla -ei anna häiriövaloa. Silloin palaa pelkkä kaasu pannussa, ei kuulu puhaltaa ja ainakin itselläni oli aika äänetön

Yhteiskäytöllä (kaasu+sähkö) hurina n 30sek, hulmahdus, naksahdus ja punainen häiriövalo. Juuri noin tekee kun kiertoilmapuhallin rikki, tai korttivika

Mystistä..... Ihan loogista

--- Lainaus päättyy ---

tsahkali:
Jos vettä lämmitetään, niin eihän siinä tarvita kiertoilmaa...?

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 25.02.2022     kello on 00:17 ---Jos vettä lämmitetään, niin eihän siinä tarvita kiertoilmaa...?

--- Lainaus päättyy ---

Kaasulla vettä lämmitettäessä pyörii paloilmapuhallin, se pitää pientä hurinaa. Kiertoilmapuhallin ei vedenlämmitysasenno ssa pyöri.
 Paloilmapuhallin sijaitsee 6002 EH:ssa aivan alhaalla, syvennyksessä, ensikertalaisen on sitä on vaikea löytää.
Kiertoilmapuhallin on sivulla kannen alla, kanteen kiinnitettynä, sen tuulettimen voi jopa nähdä alakautta kurkistamalla.
 Mun mielestä  Tuo K.E.V:n viesti on ok.

K.E.V:
Ja tietenkin tarkoitan että yhteiskäyttö päällä eli on lämmitys kaasu ja sähkö päällä. Ehkä tsahkali kin ymmärtää vaikkei hänen Truma ole ikinä rikki. Itse olen reissussa truman moottorin tekohengittänyt kuntoon, oireet juuri nuo. 3 viikkoa toimi korjauksesta kollektori oli ihan loppu. Jonka jälkeen piti ottaa sähköjä campingilla ja käyttää pientä ecomatia öisin. Kotisuomeen päästyäni vaihdoin combin moottorin ja kortti modattiin.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 25.02.2022     kello on 11:04 ---Ja tietenkin tarkoitan että yhteiskäyttö päällä eli on lämmitys kaasu ja sähkö päällä. Ehkä tsahkali kin ymmärtää vaikkei hänen Truma ole ikinä rikki.

--- Lainaus päättyy ---

Älä taas yritä olla vitsikäs, ei sille enää kukaan naura....
Aloittajan viesti vaan oli vähän tulkinnanvarainen ja siksi vastauksesikin.

Ja kyllä Trumakin voi olla rikki, vikakin taisi olla 'ensimmäinen Suomessa'.
Puhaltimenkin vaihdoin varmuuden vuoksi, kun 'halvalla sain'.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View