Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Akun kapasiteetin tarve vaunussa
elwari:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 16.02.2022 kello on 19:04 ---Kerran olen omalla 2kW agrilla joutunut akkuja lataamaan. Ei sille kyllä mikään tyhjäkäynti riittänyt kun jääkaappi hyppäsi verkkovirralle heti sen havaittuaan.
--- Lainaus päättyy ---
Sen kerran kun sitä tarvitsee, eipä siinä sillä optimaalisella kulutuksella niin kovasti merkitystä ole. Tässä parkkipaikalla asuessa niitä joskus iltasella tulee ruutupaperille vähän ynnäiltyä :) Ja joskus on hyvä konetta käyttää esim. puoli tuntia yhtä soittoa maksimikuormalla, niin karstat palaa pois.
Karabiilisti:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 16.02.2022 kello on 17:53 ---Puhutko verkkolatauksesta?
--- Lainaus päättyy ---
Eikun auton moottorin pyörittämällä laturilla... siinä auton ja matkustamon välisessä pääkaapelissa on joku suht rajallinen sulakekoko.
Eli koko laturin tehoa ei saa hyödynnettyä matkustamossa.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 17.02.2022 kello on 08:02 ---Eikun auton moottorin pyörittämällä laturilla... siinä auton ja matkustamon välisessä pääkaapelissa on joku suht rajallinen sulakekoko.
--- Lainaus päättyy ---
Se sulake on noin 50-60 Ampeeria ei 30 A.
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 17.02.2022 kello on 08:02 ---Eikun auton moottorin pyörittämällä laturilla... siinä auton ja matkustamon välisessä pääkaapelissa on joku suht rajallinen sulakekoko.
--- Lainaus päättyy ---
Eihän sulake rajoita latausta muutakuin siinä että jos ottaa enempi virtaa kuin sulake niin se palaa.Tieten johdot voi vähän rajoittaa mutta sulake pitäisi olla johdotuksen mukaan. Tosin aloittajalla kysymys vaunusta eikä autosta. Joskus olen antanut paksuilla kaapeleilla ikkunan raosta vaunun akkuun lisää auton akusta. Tosin ei se kyllä tuntunut vastaan ottavan kovin joutuin.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 17.02.2022 kello on 08:35 ---Se sulake on noin 50-60 Ampeeria ei 30 A.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on 50A
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta