Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut elnakki 03 Feb 2022
  • https://www.nettikaravaani.com/hobby/540/1578913   https://www.nettikaravaani.com/adria/adora/1568048  emäntä nuita suihkullisia katsellut, kumpi esim nuista olisi raadin mielestä järkevämpi, ei nuita suihkukaapillisia paljon taida olla näissä vanhoissa vaunuissa ja sitten erillisvuoteet, jos jollain tuommoinen myynnissä, voi tarjota, maxs 15 tonnia
  • #2 kirjoittanut 99 03 Feb 2022
  • Hobbyssä ainakin on ns. näyttelysuihku, joka vaatii modifikaatioita että voi oikeana suihkuna käyttää.
  • #3 kirjoittanut megaman 04 Feb 2022
  • Noista kahesta ääni menis atrialle.  Thumb
  • #4 kirjoittanut arska100 04 Feb 2022
  • Adrialle menee minunkin ääni..
  • #5 kirjoittanut Ossi66 04 Feb 2022
  • Adrialle myös ääni.
    5 vuotta uudempi, niin on mm. Alde 3010, joka antaa paljon lisää mahdollisuuksia mm. lämmönsäätöön.
    Ja muutenkin olen pitänyt Adriaa laadukkaampana kuin Hobby  ;D
  • #6 kirjoittanut 99 04 Feb 2022
  • Ja muutenkin olen pitänyt Adriaa laadukkaampana kuin Hobby  ;D

    Ääni tälle.
  • #7 kirjoittanut Adrivaari 04 Feb 2022
  • Adria. Ainoa miinus, jääkaappi vasemmalla puolella.
  • #8 kirjoittanut Erkki 04 Feb 2022
  • Ääni Adrialle. Itsellä ollut molempia ja Adrian olen todennut laadukkaammaksi.

    Hobbyssa oli useita pikkuvikoja. Kuten kaapinoven muovisen avaussalvan katkeaminen ekan viikon aikana. Myös vessanoven saranoista pari oli löysällä. Kiinnitysruuvit korkanneet karmin pellistä. Etulasin (pieni ikkuna) sisäpuolen kehys irtosi kaksipuolisesta teippikiinnityksest ään. Kaasupullon joutui laittamaan varoen paikalleen, ettei pullon kahva osuisi vinon seinäelementin peltiin. Uudemman Hobbyn omistajat tietänevät, mistä on kyse kaasupullon paikalleen laitosta. Hobby vuoden 2019 mallia, joka vaihtui vm. 2020 Fendt vaunuun, joka oli laadullisesti erittäin hyvää tekoa.

    Vanhemmissa Hobbyissa saattaa olla, ettei laadussa ole valittamista.
  • #9 kirjoittanut elnakki 04 Feb 2022
  • Jos joku sattuupi käymään tuolla liikkeessä, niin voisi samalla vilkaista, minkäkuntoinen adria on
  • #10 kirjoittanut elnakki 04 Feb 2022

  • Adria. Ainoa miinus, jääkaappi vasemmalla puolella.


    Mitäs väliä sillä muuten on millä puolella on? Eikös ne yleensä ole vasemmalla puolella, ainakin mitä minulla ollut, no joissain autoissa ollut takakeittiö
  • #11 kirjoittanut mjo33400 04 Feb 2022
  • Kannattaa tarkistaa akun kunto. Ääni Atrialle.
  • #12 kirjoittanut Pate 04 Feb 2022
  • Adria vaikuttaa minusta paremmalta.Tuo wc ja suihku on mukavasti sijoitettu.  Thumb
    Edit:Toisaalta ei ole minkäänlaista yöpöytä tilaa.Mutta eipä sitä ole paljon Hobbyssakaan.
  • #13 kirjoittanut Hesus 04 Feb 2022
  • Adria. Ainoa miinus, jääkaappi vasemmalla puolella.


    Mitäs väliä sillä muuten on millä puolella on? Eikös ne yleensä ole vasemmalla puolella, ainakin mitä minulla ollut, no joissain autoissa ollut takakeittiö

    Jotkut väittää että liekki sammuu jos vastaan tulee rekka. Itselläni ei sammunut koskaan vaikka adriassa tien puolella olikin.

    Talvisuojaus voi laittaa alaritiään tai käyttää ajossa 12voltilla jääkaappia.

    Ei ole syytä valita vaunua sen takia onko jääkaappi oikealla tai vasemmalla, kaikki muu on tärkeämpää.
  • #14 kirjoittanut elnakki 04 Feb 2022
  • Jotkut väittää että liekki sammuu jos vastaan tulee rekka. Itselläni ei sammunut koskaan vaikka adriassa tien puolella olikin.

    Talvisuojaus voi laittaa alaritiään tai käyttää ajossa 12voltilla jääkaappia.

    Ei ole syytä valita vaunua sen takia onko jääkaappi oikealla tai vasemmalla, kaikki muu on tärkeämpää.

    No joo, tuon takia, sammuhan se knaussissakin 520 -03, eikös siinä ollut ojan puolella vai olikos, en nyt muista, siitä muutama vuosi kun knaus oli
  • #15 kirjoittanut Aakku 04 Feb 2022
  • Veikkaan, että tähän ketjuun ei taida Hobbyn omistajat sanoa enää mitään... :)
Sivuja:
Toiminto