Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut ipe retkeilijä 01 Feb 2022
  • Olisiko kellään antaa vinkkiä miten saisin suunnattua lähivalot toisesta umpiosta katsatusmies huomautti asiasta.umpiot säätyy sähköisesti. pystyykö jotenki manuaalisesti säätää . ???
  • #2 kirjoittanut Hesus 01 Feb 2022
  • polttimo on varmasti kunnolla ja oikein paikoillaan?
  • #3 kirjoittanut megaman 01 Feb 2022
  • polttimo on varmasti kunnolla ja oikein paikoillaan?

    Suikkalakkinen kaveri sano, että noita väärin asennettuja polttimoita on tosi paljon.
  • #4 kirjoittanut Hauho 01 Feb 2022
  • Joo kyllä usein tulee vastaan autoilijoita jotka ovat ihan itse vaihtaneet lampun.  Paras oli kerran marketin parkkipaikalla jossa auton valo osoitti 45 astetta kohti taivasta.  Oli pakko kysyä että ihanko itse vaihdoit ja autoin lampun oikeaan asentoon.
  • #5 kirjoittanut Aakku 01 Feb 2022
  • Sitä pitää vain nöyrtyä sen verran, että kumartuu auton eteen valojen tasalle...

    Kyllä sen heti näkee päivälläkin, jos toinen lamppu sokaisee.
  • #6 kirjoittanut seppoko 01 Feb 2022
  • Joo kyllä usein tulee vastaan autoilijoita jotka ovat ihan itse vaihtaneet lampun.  Paras oli kerran marketin parkkipaikalla jossa auton valo osoitti 45 astetta kohti taivasta.  Oli pakko kysyä että ihanko itse vaihdoit ja autoin lampun oikeaan asentoon.

    Kun se vaan olisi noin? Ostin Motonetistä lamput ja käytin asiakaspalveluun kuuluvaa asennuspalvelua. Sitten sainkin mennä asentajalle, joka maksoi 20€ . Itse en alkanut vaihtaa kun on niin hankalassa paikassa.
  • #7 kirjoittanut Hesus 01 Feb 2022
  • Itse en alkanut vaihtaa kun on niin hankalassa paikassa.

    Sen takia ne usein väärin onkin, kun on ahdasta eikä näe mitä tekee.

    Omista autoistani (4kpl) otan aina umpion irti jos vaihdan polttimon. Menee n.5min alusta loppuun ja tulee oikein. Riippuu tietysti autosta kuinka vaikeaksi sekin on tehty.
  • #8 kirjoittanut Karabiilisti 01 Feb 2022
  • kai fipatissakin on kaks perussäätöruuvia valoille...korkeusa semoinnille toinen ja vaakasuuntaiselle toinen.
    pimeän tien laitaan ja säätää valot hyviksi.
  • #9 kirjoittanut Arska 01 Feb 2022
  • kai fipatissakin on kaks perussäätöruuvia valoille...korkeusa semoinnille toinen ja vaakasuuntaiselle toinen.
    pimeän tien laitaan ja säätää valot hyviksi.
    Niin onko sähköisesti säätyvissä Kysyttiin
  • #10 kirjoittanut megaman 01 Feb 2022
  • kai fipatissakin on kaks perussäätöruuvia valoille...korkeusa semoinnille toinen ja vaakasuuntaiselle toinen.
    pimeän tien laitaan ja säätää valot hyviksi.

    Harvemmin niihin ruuveihin tarvii kajota, ellei umpioita ole uusittu tai keulaa mällätty.
  • #11 kirjoittanut tsahkali 01 Feb 2022
  • Harvemmin niihin ruuveihin tarvii kajota, ellei umpioita ole uusittu tai keulaa mällätty.

    Tosi on.
    -Lamppu voi olla huonosti paikoillaan
    -Umpio voi olla huonosti paikoillaan
    -Lamppu voi olla viallinen
    -Umpio on vaurioitunut
    - ??
Sivuja:
Toiminto