Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Reissusuunnitelmia kesälle 2022...?
Alan:
Onkos kukaan käynyt Bilbaossa, San Sebastianissa tai lähialueilla?
Kiinnostaa kokemukset hyvistä alueista.
K.E.V:
On käyty useastikin.
Bilbaossa hieno Guggenheimin museo ja S.Sebastianissa upea vanhakaupunki rantakujineen ja pikkuravintoloineen ..
Muistaakseni tuolla campingilla oltu, kivalla paikalla. https://fi.eurocampings.net/espanja/baskimaa/guipuzcoa/orio/camping-orio-orio-kanpina-113513/
Alan:
Olen käynyt lentämällä kerran ja kattelin Bilbaon silloin. Olin tosin kampylobakteerissa ja voimat vähissä.
Espanjassa en ole kulkineella käynyt, veturilla kerran Ranskasta. Olisi uusi kokemus sekin.
Logistiikkaa pohdin. Mulla loma alkaa 9 päivää ennen muita ja ehtisin ajella tuonne. Bilbaon lennot ei olleet kalliita.
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 26.01.2022 kello on 12:40 ---Meille liika suunnittelu tuntuisi rasiteelta. Yleensä valitaan joku määränpää ja yritetään välttää ajamista reittejä joita olemme aiemmin käyttäneet. Nippu kirjallisuutta ja oppaita on kyllä mukana ja näistä sitten poimitaan matkalle osuvat mielenkiintoiset käyntikohteet.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvin pitkälti samalla mentaliteetillä reissataan Thumb
Ihan maks kaks päivää eteenpäin suunnitellaan, mutta reitit ja yöpymispaikat muuttuu silti reissun edetessä jopa päivittäin.
Alan:
Finnlinesin ystävänpäivätarjouk set nyt.
Hinnat ei minusta nousseet; kuski, auto max 8 m ja ikkunaton hytti 405 euroa toukokuun loppupuolella.
Marseille olisi lukittuna, sinne on aikaa ajella viikon verran. Atlantin rannikkoa takaisin, Tanskan ja Ruotsin kautta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta