rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Fiksu lay out  (Luettu 4429 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:00
  • viva la France
Fiksu lay out
« : 16.01.2022 kello on 10:48 »
Minusta ainakin kun ei ole pikkuiseen väkisin tungettu neljää paikkaa.

https://www.promobil.de/neuheiten/globe-traveller-explorer-2xs-2022/

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Fiksu lay out
« Vastaus #1 : 16.01.2022 kello on 10:58 »
Samaa voisi soveltaa oikeaan matkailuautoonkin. Miksipä pitäisi olla neljä istumapaikkaa, jos on vain kahdelle peti. Etuistuinten helppoon käännettävyyteen pitäisi panostaa tuolloin.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:39
Vs: Fiksu lay out
« Vastaus #2 : 16.01.2022 kello on 11:52 »
No nyt oli uusi pohja joka toimii. Mb vain hieman kapea tuolle wc ratkaisulle.
Pannanpa pohdintaan kun taas innostun muokkaamaan saksanseisojaa.

Lähetetty minun SM-F900F laitteesta Tapatalkilla


*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:28
Vs: Fiksu lay out
« Vastaus #3 : 17.01.2022 kello on 20:32 »
Rupeaa lähentelemään sellaista joka minulle kelpaisi, tuoko saisi matalempaan versioon jolloin oltaisiin todella lähellä retkeilyauton ydintä.

Ajatuksissa on ollut tuontyyppinen mutta kerros-sängyllä, ala sänky n. 110cm leveä ja yläsänky 70 cm jolloin yläsänky olisi kuitenki käypänen mutta aavistuksen kapea ja alasängyn laidalla voisi istua eikä yläsängyn reuna kävisi päähän ja 110cm leveessä vielä mahtuu touhaan jos vaikka sattuu innostuun . . .  Kapea kerros-sänky antaisi lisää tilaa wc/suihkutilalle ja lattiatilaakin tulisi himppa lisää.

Noille rehellisille 2paikkasillekkin on ostajat, ja hyvä että niitä pikkuhiljaa tulee markkinoille  Thumb

Kiitti linkistä Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:39
Vs: Fiksu lay out
« Vastaus #4 : 17.01.2022 kello on 20:52 »
Tuo 110 leveys oli meillä multivanissa käytössä, teetettiin kokoontaittuva patja siihen, toimi todella hyvin.
Sprinter on 175 sisäleveys, joten 60 cm wc leveys on aikas tiukka. Pitääköhän kokeilla, nyt perä wc on 70 cm leveä joka riittää kyllä mainiosti. Auto kun on päivittäisessä yleiskäytössä, ei arvaa isompaa hankkia. Nyt talvella on aikaa kokeilla.

Lähetetty minun SM-F900F laitteesta Tapatalkilla