Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Talvirenkaat

<< < (17/118) > >>

Alan:
^

En muista kirjoitinko aiheesta, mutta mulle noiden Goodyear Duragripien kestävyys oli pettymys, talvirenkaina taas mainitut Goodyearit erinomaiset, äänekkäät vain.

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 14.11.2011     kello on 15:14 ---^

En muista kirjoitinko aiheesta, mutta mulle noiden Goodyear Duragripien kestävyys oli pettymys, talvirenkaina taas mainitut Goodyearit erinomaiset, äänekkäät vain.

--- Lainaus päättyy ---
Mulle noi Duragripit tuli vannekaupan mukana, menee tossa muutama tkm kesässä ajettavassa autossa. Duragrip on GY halpamalli.
Meluisammat noi Contit on kuin GY:t (Goodyearit jotenkin viheltää ja Contit rahisee karkealla äänellä)

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 14.11.2011     kello on 12:39 ---jos auton hinta lähentelee nykyrahassa sataa tuhatta euroa mitä Fiilis lisävarusteilla on tullut ensimmäiselle omistajalleen maksamaan niin kyllä se mielestäni on ansainnut sen juppi liitteen siihen eteen.

Kyllä minä Höpöttäjänä pitäisin palan kotimaista matkailuautoharvina isuutta kesäautona että ei joudu auto kohtaamaan talven raadollisuutta.

--- Lainaus päättyy ---

Ei juppi liitettä, eihän minulla ole edes villapuseroa, jonka laittaisin kesätapahtumissa hartioille.  :D :D
        En tiedä milloin se raadollinen talvi tulee. Mutta kalenteri kertoo, että ensi viikonloppu Nurmes Kuhmo akselilla, sitten yksi viikonloppu mökillä. Sitten mennään jo Itsenäisyyspäivän viettoon jonnekkin rajalle, puskaan.  Eikä aikaakaan, kun on Tip,Tap, juhlan vietto. :)

...Jos ei aikaisemmin, niin nyt ollaan ainakin pois aiheesta. En se ollut minä, kuka aloitti.  ::)

Weicco:
Kylläpäs Vianorilla on renkaat tarjouksessa. En kyllä ole sieltä ollut ostamassa mut kysyin kuitenkin kun tässä pirkkan nauttimisen ohella oli sen verran aikaa kun on vapaa päivä.

Tässä samalla terveiset Vianorille :D

Turhan Höpöttäjä:
No voi helevatta. Vai että terveiset.   ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View