Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Talvirenkaat
Catiska:
--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 2.05.2017 kello on 11:19 ---Eikös se trianglekin ollut entisiä noksuja ja kehittäjänä. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ainakin tällaista huhua leviää netissä. Tosin mitään vahvistusta en ole sille saanut. Voi olla että joku/jotkut yksittäiset pois potkitut on tuolla takana ollut, mutta tuskin voi puhua varsinaisesti Nokian osaamisen siirtymisestä.
Ehkä pienen palan joku voinut siirtää tietoa mukanaan mutta ei nuo suunnittelut yhden miehen orkestereita ole.
Ja vaikka kaikki tieto olisi saatu kopsattua mukana, mikään ei takaa että Kiinassa halpatehdas käyttäisi samoja raaka-aineita yms kun halparengastaan tekevät.
Itse erehdyin ostamaan (ei sentäs kiinalaiset) halparenkaat täksi kesäksi kun rengasliike niitä kehui. Kertoivat että ovat saaneet niistä hyvää palautetta asiakkailta.
Varmaan jonkun mielestä nuo on ihan jees. Pyöreät, mustat ja niillä voi ajaa. Onneksi auto vaihtuu Heinäkuussa ettei tarvitse "nauttia" näistä pidempään.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
TLP:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 2.05.2017 kello on 11:37 ---Itse erehdyin ostamaan (ei sentäs kiinalaiset) halparenkaat täksi kesäksi kun rengasliike niitä kehui. Kertoivat että ovat saaneet niistä hyvää palautetta asiakkailta.
Varmaan jonkun mielestä nuo on ihan jees. Pyöreät, mustat ja niillä voi ajaa. Onneksi auto vaihtuu Heinäkuussa ettei tarvitse "nauttia" näistä pidempään.
--- Lainaus päättyy ---
Sailunit ?
Catiska:
Ei, joku Vianorin kauppaama, en muista merkkiä näin ulkoa.
TLP:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 2.05.2017 kello on 11:44 ---Ei, joku Vianorin kauppaama, en muista merkkiä näin ulkoa.
--- Lainaus päättyy ---
Samalla "myyntipuheella" ostin itselleni keväällä uudet, Sailun Attrezzot.
Ei ainakaan vielä huonoa sanomista...
Tärkeintä oli halpa hinta Thumb
Catiska:
Nuo nykyiset kyllä pyörii alla mutta rengasmelua hieman liikaa, ohjaustuntuma hieman pehmeä ja uraherkkyyttä aavistus havaittavissa. Jos olisi noista edes kaksi maininnut niin olisin ostanut paremmat koska silloin oletus oli että ajan renkaat itse loppuun.
Nyt taas nuo halpikset menee ihan nokko koska itse en noilla enää aja kuin 2tkm. Sen ajan kärsii kyllä. Eli sikäli ihan tuuria että tuli tuollaisia kokeiltua, mutta taitaa jatkossa jäädä kokeilut yhteen kertaan ellei ole ilmaista palautusoikeutta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta