Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Talvirenkaat
"Masi":
Täällä päin ne kertoo että alle + 8 asteen pitäisi kumit vaihtaa, sillä siinä vaiheessa alkaa kesäkumi koveta. Joten herra Tiplomaatti kumikorjaamolle hep hep ;)
Minun ei vielä tarte kun on +15.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 10.11.2015 kello on 16:23 ---Täällä päin ne kertoo että alle + 8 asteen pitäisi kumit vaihtaa, sillä siinä vaiheessa alkaa kesäkumi koveta. Joten herra Tiplomaatti kumikorjaamolle hep hep ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ei vielä näin lämpösellä kelillä ;) Jos kovettu,niin myyvähät ne liikkeet uusia ;) :D
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 10.11.2015 kello on 16:23 ---Täällä päin ne kertoo että alle + 8 asteen pitäisi kumit vaihtaa, sillä siinä vaiheessa alkaa kesäkumi koveta. Joten herra Tiplomaatti kumikorjaamolle hep hep ;)
--- Lainaus päättyy ---
ihan mielenkiinosta kysyn. kuinka paljon siellä autoilijat vaihtaa renkaat talveksi?
"Masi":
Vuosi vuodelta enemmän, viimme talvi oli noi n50%. Eli puolella on m&s merkinnällä renkaat alla.
Belgihan on poikkeus länsi-euroopassa, täällä saa olla myös nastat alla.
Yksi suomalainen vanha rouva ajaa joka vuosi joulukuun alusta helmikuulle vanhalla farmari volvo 245 ja renkaat jotkut yhtä vanhat nokia nastat.
seppoko:
Huomenna pitäisi nastattomien, tasapainotettujen talvirenkaiden olla alla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta