Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Talvirenkaat

<< < (68/118) > >>

Arska:
No eikös noita perillepääsyn takaavia juttuja ole jo vakuutuksissa,autoliitolla ja missä lie.  Ainakin meidän fiiu sai viimeiksi jakohihna vaidosta 1 v.l
Oho ,taas karkas keskenkaiken. No tosiaan jakohihnan vaidossa tuli joku fixus turva,vuoden pituinen,joka takasi meille perillepääsyn ja kulkimen korjaamolle oli syy mikä tahansa. Ei siis tarvinut jakohihnan hajota,mikä vika tahansa riitti eikä edes tarvinnut mihinkään rekisteröityä, korjaamo sen myönsi. Tuli kuin manulle illallinen.

Sent from my iPad using Tapatalk

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  5.11.2015     kello on 21:09 ---No eikös noita perillepääsyn takaavia juttuja ole jo vakuutuksissa,autoliitolla ja missä lie.  Ainakin meidän fiiu sai viimeiksi jakohihna vaidosta 1 v.l

--- Lainaus päättyy ---

Joo minulla ainakin on vakuutuksissa tuo keskeytys, mutta tämä hakka turva oli minulle aivan uusi asia, joka tuli vastaan tänään aivan sattumalta, tuo ns vuoden vaihtotakuu, jos asianmukaisesti käytetty rengas rikkoutuu tapaturmaisesti korjauskelvottomaks i, saa tilalle uuden vastaavan tuotteen veloituksetta.

vesako:
Kyllähän sitä aina perille päästään.

Mulla rikkoutu rengas sivusta, kun ilmeisesti
terävä kivi oli viiltäny sen rikki.

Ite vaihoin vararenkaan ja seuraavana päivänä
rengasliikkeeseen. Vaihtoivat vanteelle uuden
renkaan ja allelaitto samantien.

Olishan saanu sen vaihtajankin paikalle vaan
itekin jotain voi tehdä.

reiska14:
Onhan sitä mitä vain turvaa vakuutuksissa, mutta meinasitko ilman oma-vastuita niistä saada hyvityksen :)

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  5.11.2015     kello on 21:14 ---Joo minulla ainakin on vakuutuksissa tuo keskeytys, mutta tämä hakka turva oli minulle aivan uusi asia, joka tuli vastaan tänään aivan sattumalta, tuo ns vuoden vaihtotakuu, jos asianmukaisesti käytetty rengas rikkoutuu tapaturmaisesti korjauskelvottomaks i, saa tilalle uuden vastaavan tuotteen veloituksetta.

--- Lainaus päättyy ---
Nokian kanssa korvauksista taistelleena,tuntuu pahalta lause asianmukaisesti käytetty,kuka sen tutkii?
Silloin kun multa meni koko sarja nokialaisia rikki niin silloin ei tarkastajaksi kelvannut mikään rengasliike,olisi pitänyt laittaa rengassarja nokialle ja jos jostain syystä eivät olisi menneet takuuseen niin olisivat laskuttaneet rahdit minulta. Köyhänä en viitsinyt ottaa sitä riskiä,vaav päätin olla ostamatta nokialaisia,no ei tosin lapsetkaan niitä ole ostaneet. Ja onhan mulla työautoja pitkälti toistakymmentä hoidettavana,ei tullut niihinkään yhtään Nokialaista. Ehkä olis Mömmö vai mikä se nokia renkaitten hemmo olikaan,niin hoitaa asia asiallisesti..

Ä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View