Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Talvirenkaat

<< < (58/118) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 15.10.2015     kello on 19:39 ---Aina olen ihmetellyt, miten talvi voi yllättää autoilijat joka vuosi. No maanantaiaamuna yllätti minutkin ns. ihan 100-0. Tie oli jäässä ouluun mennessä ekat 60km. Siis ihan täysin jääkeli. Kolme autoa oli mennyt pöpelikköön - yksi niistä todella pahasti.
Ei kuitenkaan saanut kokenutta autoilijaa asfaltin ulkopuolelle ;)

--- Lainaus päättyy ---

Joskus se yllättää...  Muistan aina, kun vuonna kivi ja keppi, ajelin päiväksi pois kotoa.  Sunnuntai-iltana satoi vettä, maanantaiaamuna oli lähes 10 pakkasta!  :o
Reilun 40km matkalla oli keskimäärin auto/km tien poskessa ja laskimme lisäksi parikymmentä jälkeä, joista oli jo päästy ylös.
Raskas auto ja neliveto oli kova sana, kun ne myöhässä olleet talvirenkaatkin tuli vasta silloin maanantaina.

pamaus:
Minä nyt sitten ostin Nokian Hakkapeliitta 8 205/60R16

Netistä hintaan 122 € kipale.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 26.10.2015     kello on 12:29 ---Netistä hintaan 122 € kipale.

--- Lainaus päättyy ---

Katsoitko minkä viikon renkaat kyseessä ja mikä oli liike mistä ostit ? Tuohon hintaanhan pitää vielä laittaa vanteelle laitto mutta reippaasti edullisemmaksi jäävät kuin mitä itse maksoin pari vuotta sitten kivijalkaliikkeestä, silloin kappalehinnaksi vanteelle laitettuna maksoi 167 euroa.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 26.10.2015     kello on 12:40 ---Katsoitko minkä viikon renkaat kyseessä ja mikä oli liike mistä ostit ? Tuohon hintaanhan pitää vielä laittaa vanteelle laitto mutta reippaasti edullisemmaksi jäävät kuin mitä itse maksoin pari vuotta sitten kivijalkaliikkeestä, silloin kappalehinnaksi vanteelle laitettuna maksoi 167 euroa.

--- Lainaus päättyy ---

Totta. Vanteelle laitto ja tasapainotus ja alle vaihto maksaa 10  € / per rengas.

ihaa:
Eli HKPL 8 ovat netistä ostettuna n. 35 euroa per rengas halvempi kuin lähimmästä kivijalkaliikkeestä .

Mikähän nettihinta olisi koolle 225/45x17, täällä savossa suolaiselta kuulostava 999 €.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View