Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Talvirenkaat
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Leader dog - 13.10.2015 kello on 20:16 ---Suomessa Alv. 24% ja Saksassa 19% riippumatta mitä omalle tilille kolahtaa. Miksi ihmeessä pitäisi ostaa kalliimmalla kun Arkadianmäellä ei muita kun Harkimoa kiinnosta osallistua talkoisiin ?.
S.Räty sanoi aikoinaan että Saksa on p*ska maa. No mutta onse myös halpa,jos Suomeen verrataan. Kyllä täällä muutkin on huomannut että kuoliaaksi verottamalla, ei tämä talous nousuun lähde.
Loppukäyttäjä maksaa tämän muita korkeamman Alv:n Suomessa kalliinpien hintojen muodossa ja ulkomailta tuonti sen kun vain kiihtyy....
--- Lainaus päättyy ---
Minä ainakin suosin Kotimaista Thumb Jos ei rahaa ostaa Suomesta,niin voi,voi...
Leader dog:
Minä toisten rahoista tiedä, mutta jääpähän enemmän käytettäväksi vaikka Virosta ostettuun Gordon bleu:in. Thumb
aaoulusta:
Se wanha sanonta Suosi Suomalaista Osta Kotimaista on kohta kuollut kun Suomessa ei tehdä pian edes nokian renkaitakaan, aikinaan meillä oli aina kotimainen tv Salora, nyt 3 samsunia onse vaan tuo maailma muuttunu,ruokakin oli pääosin kotimaasta nyt vaikkaja mistä ???
Leader dog:
Pitää kutinsa.
JeanS:
Itse suosin Suomalaista ostamalla kiinalaiset renkaat ;) .
Renkaat on sentään testattu Suomessa ja nastoitettu Tikka-nastoilla. Nastoituskoneetkin on ilmesesti suomalaiset ja renkaat ostin suomalaisesta nettikaupasta.
Ei sentään joutsenmerkkiä ollut noissa, mutta on se kumma kun lähes suomalaisinta mitä saa on ostaa kiinalaiset renkaat :-X
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta