Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Talvirenkaat

<< < (35/118) > >>

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 17.10.2013     kello on 17:58 ---Ne on varmaan tehty mutkaisemmille teille ja haluaa mennä sen mukaan.
Ilmankos ei ole mutkitellut kun olen pysynyt BF:stä kaukana.

--- Lainaus päättyy ---
No olihan nuo kyl halvat kun työkaverin liikkeestä ostin mutta että noin paskat... :'(
Onko renkaan runkorakenteessa niin paljon eroa että tuon huomaa noin selvästi..
Tässäpä oliskin automyyjille pikku vinkki kun myyvät autoja etteivät ainakaan laita BF renkaita alle jos meinaavat autonsa myydä.
Jousituksesta se ei ainakaan ole kiinni kun olen uusinut kaiken tuonne alakertaan.No pohjalevyä en kuitenkaan .....(vielä) ;D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 17.10.2013     kello on 21:05 ---No olihan nuo kyl halvat kun työkaverin liikkeestä ostin mutta että noin paskat... :'(
Onko renkaan runkorakenteessa niin paljon eroa että tuon huomaa noin selvästi..
Tässäpä oliskin automyyjille pikku vinkki kun myyvät autoja etteivät ainakaan laita BF renkaita alle jos meinaavat autonsa myydä.
Jousituksesta se ei ainakaan ole kiinni kun olen uusinut kaiken tuonne alakertaan.No pohjalevyä en kuitenkaan .....(vielä) ;D

--- Lainaus päättyy ---
Eli turhaan kaikkea olet vaihdellut  ::)
syypää oli renkaat  :o :P

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 17.10.2013     kello on 21:30 ---Eli turhaan kaikkea olet vaihdellut  ::)
syypää oli renkaat  :o :P

--- Lainaus päättyy ---
En kun mua alko ottaa pattiin se etupään moksahtelu ja pamahtelu joten uusin kaikki niin ei ole jossiteltavaa.. Meni jopa katsastuksesta läpi eka kerralla. Ensi vuonna taas jännätään mitä pitää uusia..  ;D >:(

aaoulusta:
Tojossa uudet nokia hakkapeliitta7 Atriassa alkuperäiset gonttinenttaalit ,,,,,, Thumb

JJJ:
Vaggineeseen laitettu good yearin kitkaa uusi satsi. On ne vaan hienot renkaat  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View