Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Stihl vai Husqvarna

<< < (4/16) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti -  5.01.2022     kello on 17:08 ---Siin on se kumimosselanappi... siitä pari painallista, ryyppy päälle ja vetäsy...wroom... Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Taidat nyt puhua Huskista? Ei oo Stihlissä.
Stihl lähtee aina ilman erityisiä manooverejä megamanin kertoman ohjeen mukaan.

--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  5.01.2022     kello on 22:41 ---Ostin joskus Hyvinkään puuilon avajaisista jöngköpingin ihmeen moposahan 49€. Kaveri sattui olemaan (hussemies) paikalla ja pääs koklaamaan ekana käyntiin ja opasti samalla. Kaasu lukitaan ja ryyppy päälle, parit nykäsyt ja sitten kun hörähtää, ryyppy pois ja seuraavalla jää käyntiin. Edelleen toimii samalla tavalla, vaikka seisois vuoden tai kaksi.

--- Lainaus päättyy ---

Ruuteri:
Itellä on Echo ja Stiili. Molemmat toimii hyvin. Ja Mobil on hyvä öljy.. Saksalaiset autotkin on ihan ookoo.. Vähän lissee löylyä..  ;D

Onneva:
Ammattilaisena vuosien aikana olen monet Husset työvälineikseni valinnut.
Pienempiä Stihlejä olen käyttänyt kiipeily- ja nostokorihommissa.
Merkki ei ole tärkein kriteeri vaan käyttötarkoitus, tehoja riittävästi ja että saha on "käteen sopiva".
Jokainen löytää omansa, jos enemmän sahailee. Kotipihakäytössä polttopuiden kanssa ei ole niin nokonuukaa millä päristelee.

Kosmic:
Mulla on Husse joka ei käynnisty kun joskus niin ostin Makitan 18 v yhden käden sahan ja sillä olen nurkista kaatanut jopa 15 cm halkaisijan puun ja klapittanut ja karsinut. Hiljainen peli mut akkuja täytyy olla koko ajan latauksessa sen verran syö sähköö.

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  5.01.2022     kello on 22:41 ---Kaasu lukitaan ja ryyppy päälle, parit nykäsyt ja sitten kun hörähtää, ryyppy pois ja seuraavalla jää käyntiin. Edelleen toimii samalla tavalla, vaikka seisois vuoden tai kaksi.

--- Lainaus päättyy ---
Tämä konsti mullakin. Muutama painaisu nännistä sekä puolipuristus päälle lisänä tuohon ohjeeseen. Tämä työautossa (välillä työsuhde etuna kotonakin). Kotona apilta saatu sähköinen makita pienempiin hommiin

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View