Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Paukuttelu

<< < (2/6) > >>

Hauho:
Jyske ja välähtely alkoi, minua ei moinen juhlinta kiinnosta.  Kävin kytkemässä autotallissa traktorin akun talven pitolataukseen.
Jänö Juhani loikki hermostuneena pitkin keskitietä pauketta peläten.

mjo33400:
Minua kyllä huolestuttaa nuo koirien omistajat, ei ole juhla aikaa. ???

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 31.12.2021     kello on 18:55 ---Minua kyllä huolestuttaa nuo koirien omistajat, ei ole juhla aikaa. ???

--- Lainaus päättyy ---

Onneksi tuntuu joka vuosi paukkuvan vähemmän. Ihmiset valistuu ja osaavat katsoa muutakin kuin omaa napaa Thumb

Aivan turhaa "hupia".

Reissaaja80:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 31.12.2021     kello on 21:40 ---Onneksi tuntuu joka vuosi paukkuvan vähemmän. Ihmiset valistuu ja osaavat katsoa muutakin kuin omaa napaa Thumb

Aivan turhaa "hupia".

--- Lainaus päättyy ---

Yhden kerran vuodessa voi harrastaa vähän turhempaakin hupia.

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 31.12.2021     kello on 18:55 ---Minua kyllä huolestuttaa nuo koirien omistajat, ei ole juhla aikaa. ???

--- Lainaus päättyy ---
Osa koirista kyllä menee sohvan alle jo eka paukusta. Meillä onneksi nykyinen ja edellinen koira ei säikkynyt ukkosta eikä raketteja. Pihalla tepasteli (wc-lenkki) nätisti vaikka n100m päästä lähti raketteja. Sanoinkin illalla ettei enään niin hirveesti kiinnosta katsoakkaan toistenkaan ampumia kun ei pieniä lapsia kotona, no ehkä itelläkin tullut ikää lisää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View