Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC
WC tiivisteetkö valskaa?
88k5:
Kerran olen nykäissyt täyden kasetin ulos, niin samalla lorahti jotain kasetin päälle... noh, onneksi oli vain maljan pesussa pieni määrä pesuaineen kera, mutta hankaluus oli talouspaperin palanen siinä samassa siivouksessa. Kiilasi sen verta, että takaisin piti laittaa ja yläkautta tyhjäksi.
Nuorison jäljiltä on välillä ollut sulkuläpän välissä paperia. C200 mekanismi ei tykkää eestaa-renkutuksesta..
Ja kyllä, aina luukku auki ennen suurta pamausta. Istualtaan jos sen tekee, niin jaloilla kevennettävä ettei mekanismi ja sulkuläpän päälle käy.. kuivan sulkuläpän päälle jos vääntää sitkeän booan - siinä voi olla aika savotta saada auki ;D Aina on tullut suihkastua pumppupullosta pesuainetta maljan pintaan, niin ei jarrutusjälkiä jää.. käytäntö opettaa 8)
putkimies:
Minun matkamökissä kemssan huuhteluun käytetään suihkun käsisuihkua. Suihkuletkussa bideehana.
Kemssan huuhtelu onnistuu tällöin tarkemmin, ehkäpä vähemmällä veden määrällä.
Alasäiliö täyttyy hieman hitaammin.
putkimies:
Video kemssan kasetin tiivisteiden ja venttiilin vaihtoon.
Saksan kieltä mutta hyvät kuvat.
https://youtu.be/8GPc6WkR1bk
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 4.01.2022 kello on 20:49 ---kuivan sulkuläpän päälle jos vääntää sitkeän booan - siinä voi olla aika savotta saada auki ;D Aina on tullut suihkastua pumppupullosta pesuainetta maljan pintaan, niin ei jarrutusjälkiä jää.. käytäntö opettaa 8)
--- Lainaus päättyy ---
Minä laitan aina muutaman paperin ristikkäin pohjalle, ei tuu jälkiä.
Hesus:
Läppä kiinni kun suomalainen mies seisaaltaan suihkii 10barilla keppanakuset niin saa pestä seinätkin.
Aina asioidessa sulkuläppä auki, pitää tiivisteet tai ei.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta