Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Olipa lyhyt käyttöikä vesipumpulla

(1/2) > >>

K.E.V:
Ostin joskus alkukesästä Reich twin vesipumpun. Samanlainen mikä oli entinenkin. Paitsi ei Hymer logoa. tuotto 19l 1.4bar. Keskiviikkona totesin ettei toimi ja laitoin sinne varapumpun paikoilleen. Tänään avasin pumpun huvikseen niin sisällä oli vettä ja moottori palanut. Siirtyi ser-romuun.
Samanlaisia pumppuja ja samanmerkkisiä käyttänyt todella kauan ja aina olleet hyvin toimivia. Onkos muilla samanlaisia kokemuksia ?

elwari:
Ohoh. No, kait niitä maanantaikappaleita tuotteessa jos toisessakin tulee vastaan. Täällä olen lähinnä ihmetellyt tuommoistenkin rimpuloiden kestoikää, Comet Lux pump taisi mennä lähemmäs kymmene vuotta, ja halvin Bilteman pumppukin on toista vuotta ollut jo yhtä soittoa upoksissa keittiön kylmävesipytyssä, siihen sopivan pieni tuotto..

K.E.V:
Nuo on omaan käyttöön hyviä. Voi suihkussakin nauttia veden tulosta.

elwari:
Isossa pytyssä on samanmoinen Reich, en tiedä ikää, mulla se on jo puolitoista vuotta pyörinyt.

Moponvirittäjä:
Hyvä kun tuli puheeksi , täytyykin muistaa hommata 1 kpl pumppuja varalle.
AIka oleellinen mukavuuslaite kuitenkin.
Ja vaikkei itse tarvisikaan niin veikkaanpa että viikonloppuiltana joku tarjoaa mielellään olusen jos naapurilta sattuu  löytymään uusi pumppu hajonneen tilalle...

Onhan mulla usein ollut pitemmillä reissuilla uusi startti ja laturikin mukana, niitä en sentään ole varalle ostanut vaan   saatu lainaksi kaverin työsuhteilla.
Helepottaa ja varsinkin nopeuttaa huomattavasti remonttia kun ne kuitenkin hajoaa keskellä pyhäyötä ja keskellä korpea josta on mahdollisimman pitkä matka joka paikkaan :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View