Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Antakee valistusta info/org

<< < (6/8) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  8.09.2012     kello on 20:14 --- Pyydän anteeksi sopimattomia ja jyrkkiä arvosteluja naapurin kanavista,sorry !! :-[

--- Lainaus päättyy ---

Älä anteeksi pyydä, minä ainakin ymmärrän miksi olet kyllästynyt naapurifoorumiin. Thumb Ei se kuitenkaan huono foorumi ole.

jorma:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  8.09.2012     kello on 19:58 ---Ei nyt teilata tulokasta heti, hyvä se on kun on tunnukset infoonkin. Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Olen ollut aina vahvasti näitä tulokkaita kannustamassa ja toivon nytkin että Kara Vaani aloittaa  reippaasti käyttämään puheen vuorojaan,olivatva ne sitten kummalla saitilla tahansa. ;)

Jushi69:
Kunhan Infon antivänkääjät jäävät pois niin mun puolesta infosta voidaan keskustella.Sieltä löysin karavaanareita alunperinkin mutta vänkäys alkoi muistuttamaan 24suoli saittia ja sitä virallista puolta >:(
Tosin nyt on tullut muutama ylilyönti meidänkin saitilla ja vieläpä omilta ja aluevalvojalta :'(
Sinne meni hiekkalaatikolle niinkuin kuuluikin... 8)
Tätä miettii Jushi.. :)

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 -  8.09.2012     kello on 20:56 ---Kunhan Infon antivänkääjät jäävät pois niin mun puolesta infosta voidaan keskustella.Sieltä löysin karavaanareita alunperinkin mutta vänkäys alkoi muistuttamaan 24suoli saittia ja sitä virallista puolta >:(
Tosin nyt on tullut muutama ylilyönti meidänkin saitilla ja vieläpä omilta ja aluevalvojalta :'(
Sinne meni hiekkalaatikolle niinkuin kuuluikin... 8)
Tätä miettii Jushi.. :)

--- Lainaus päättyy ---
  Tarkenna !!

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  8.09.2012     kello on 21:02 ---  Tarkenna !!

--- Lainaus päättyy ---
No käys kattoon kenen nimi vilahtaa eniten hiekkalaatikolla ja päättele siitä.. 8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View