Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Antakee valistusta info/org
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 8.09.2012 kello on 20:14 --- Pyydän anteeksi sopimattomia ja jyrkkiä arvosteluja naapurin kanavista,sorry !! :-[
--- Lainaus päättyy ---
Älä anteeksi pyydä, minä ainakin ymmärrän miksi olet kyllästynyt naapurifoorumiin. Thumb Ei se kuitenkaan huono foorumi ole.
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 8.09.2012 kello on 19:58 ---Ei nyt teilata tulokasta heti, hyvä se on kun on tunnukset infoonkin. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Olen ollut aina vahvasti näitä tulokkaita kannustamassa ja toivon nytkin että Kara Vaani aloittaa reippaasti käyttämään puheen vuorojaan,olivatva ne sitten kummalla saitilla tahansa. ;)
Jushi69:
Kunhan Infon antivänkääjät jäävät pois niin mun puolesta infosta voidaan keskustella.Sieltä löysin karavaanareita alunperinkin mutta vänkäys alkoi muistuttamaan 24suoli saittia ja sitä virallista puolta >:(
Tosin nyt on tullut muutama ylilyönti meidänkin saitilla ja vieläpä omilta ja aluevalvojalta :'(
Sinne meni hiekkalaatikolle niinkuin kuuluikin... 8)
Tätä miettii Jushi.. :)
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 8.09.2012 kello on 20:56 ---Kunhan Infon antivänkääjät jäävät pois niin mun puolesta infosta voidaan keskustella.Sieltä löysin karavaanareita alunperinkin mutta vänkäys alkoi muistuttamaan 24suoli saittia ja sitä virallista puolta >:(
Tosin nyt on tullut muutama ylilyönti meidänkin saitilla ja vieläpä omilta ja aluevalvojalta :'(
Sinne meni hiekkalaatikolle niinkuin kuuluikin... 8)
Tätä miettii Jushi.. :)
--- Lainaus päättyy ---
Tarkenna !!
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 8.09.2012 kello on 21:02 --- Tarkenna !!
--- Lainaus päättyy ---
No käys kattoon kenen nimi vilahtaa eniten hiekkalaatikolla ja päättele siitä.. 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta