Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Akkukoneen hankinta mielessä...

<< < (16/34) > >>

Alan:
Tämän ketjun aihe ei ole polttomoottorikäytt öiset moottorisahat. Niistä voi mennä väittelemään erotettuun ja olohuoneeseen siirrettyyn ketjuun.

elwari:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  5.01.2022     kello on 20:58 ---Oho!  :o
Sain etukäiteissynttäril ahjan, sopivaa merkkiäkin. Magneettipitimeen kärkiä ja räikkämeisseli tarkempaan ruuvailuun.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Kärkiä saa kyllä olla kaikenmoisia. Laitteisiin keksitään koko ajan mitä ihmeellisimpiä uusia ruuveja, ettei yleismies Jantuset saa niitä auki. Biltemasta yms paikoista saa sitten ostella edullisesti niihin sopivia kärkiä :)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: elwari -  6.01.2022     kello on 09:14 ---Kärkiä saa kyllä olla kaikenmoisia. Laitteisiin keksitään koko ajan mitä ihmeellisimpiä uusia ruuveja, ettei yleismies Jantuset saa niitä auki. Biltemasta yms paikoista saa sitten ostella edullisesti niihin sopivia kärkiä :)

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on sellainen Security kärkisarja...

Nyt on vain Airam ruuvannut kojeensa kiinni jollain ihmekannalla, jossa on reunoilla kolme pientä tapinreikää. En keksinyt muuta avainta, kuin poran.

megaman:
Liikkeentunnistinle dissä on joku torch-tyyppinen ruuvi, missä piikki tms. nasta haitta keskellä, ettei siihen saa työkalua sopimaan. Mulla saattaa olla jossain sopiva kärki, mutta ei maksa vaivaa... valo lähtee moponettiin takuisiin, kun on sinne päin asiaa.

elwari:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  6.01.2022     kello on 09:59 ---Mulla on sellainen Security kärkisarja...

Nyt on vain Airam ruuvannut kojeensa kiinni jollain ihmekannalla, jossa on reunoilla kolme pientä tapinreikää. En keksinyt muuta avainta, kuin poran.

--- Lainaus päättyy ---

No se onkin joku uusi, ei äkkiseltään haulla löytynyt semmoista kärkisarjaa. Kaksireikäinen possunkärsän näköinen löytyy kyllä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View