Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Akkukoneen hankinta mielessä...
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 25.02.2022 kello on 07:23 ---Nyt olisi Lidlissä tarjouksessa Parkside porakone hyvillä varusteilla. 69,99€, Tuutko hakee....
Vaikka kakkoskoneeksi, jos ei kehtaa Lidlin poraa julkisesti käyttää.
Hiiliharjaton moottori, portaaton nopeus, irrotettava kara ym.
Salkku, jossa 2 akkua ja laturi. 12V/2 Ah.
5-vuoden takuu
https://www.lidl.fi/fi/tarjouslehdet/tarjoukset-to-24-2-ke-2-3-2022/view/flyer/page/20
--- Lainaus päättyy ---
Näistä Lidlin vehkeistä puuttuu usein se oleellinen tieto, mihin se pystyy. Mikä on maksimi vääntömomentti tai mikä on suurin porauskyky puuhun ja rautaan. Löytyykö näille se tieto jostain netin syövereistä? Jotain käyttöohjeita löytyy, mutta ei tuota mallia.
Mutta ulkonäön perusteella toimiva ruuvinväännin ;)
hartsakoski:
Mulla on liuta noita Parksiden koneita, mielestäni hinta-laatusuhde tosi hyvä.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 25.02.2022 kello on 08:19 ---Mulla on liuta noita Parksiden koneita, mielestäni hinta-laatusuhde tosi hyvä.
--- Lainaus päättyy ---
Ainoita koneita, joissa verkkojohto on riittävän pitkä!
jip59:
Mulla on Milwaukeen koneet kotokäytössä. Isompi porakone, pulttipyssy ja akkusaha ovat tällä hetkellä käytössä olevia. Akkujen koot tällä hetkellä 2x 5Ah, yksi 9Ah ja yksi 12Ah. Sama akku ja laturi kaikkiin niin aina löytyy virtaa tarvitessa. Ei välttämättä se halvin mutta kestävin sekä toimivin. Työpaikalla (autokorjaamo) on noita todella rasittavassa työkäytössä jossa toimivuus/kestävyys on tullut huomattua.
T-Cat:
Hikoki, entiseltä nimeltään Hitachi tänäänkin käytössä eikä voi moittia.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta