Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Akkukoneen hankinta mielessä...

<< < (30/34) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 18.02.2022     kello on 08:28 ---https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/makita-xgt-tw007gz-40v-1-2-mutterinvaannin-runko-akkumuutterinvaannin

Tämä kone on harkinnassa...

--- Lainaus päättyy ---

Olen luultavasti kertonut jo aiemmin keskustelussa, että henkilöauton pulteista runsaat puolet aukesi Makitan 600 Nm koneella. Loput käsivoimin, käsin oli kiristetty 120 Nm alle laittaessa. Tosin nuo jumittuneet oli kyllä tiukalla jostain syystä.

vmt:
Itsellä on ollut jo pitkään AEG 18V akkuporakone, mihin olen ollut tyytyväinen. Sitten tuli tarve hankkia rasvaprässi ja sitä ei AEG:llä ainakaan silloin ollut saatavilla. Ostin sitten Ryobin ja nyt niitä koneita on rasvaprässin lisäksi porakone, mutteriväännin, kuumailmapuhallin, renkaantäyttölaite ja rälläkkä. Kaikkiin noihin olen ollut tyytyväinen.
Tuo vaan huomiona, kun tuo rasvaprässi on tärkeä, jos koneiden kanssa puuhailee ja maksaa varmasti itsensä takaisin, kun silloin ne kymmenet nipat tulee rasvattuakin (tai siis rasvattvat nivelet jne.)

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 18.02.2022     kello on 09:52 ---Mistä löytyy tuollaista juttua?
Mulla Ryobin One+ akut nyt 4v vanhoja, 4Ah ja 1.5Ah, Molemmat latautuu näyttämään neljää pykälää ja pitää edelleen hyvin varauksen.  Ja tuntuu myös edelleen olevan kapasiteetti tallella.

--- Lainaus päättyy ---
Konefoorumeita ja harraste foorumeita olen lueskellut. Korostan ettei sellaista kovin paljoa ole ollut ilmassa mutta kuitenkin. Painopiste näyttää olevan jonkun vuotta sitten kirjoituksissa , ei niinkään ihan näinä päivinä kirjoitettuina.

Kyllä minäkin kimi olen sitä mieltä että pyöränpultin tulee 600nm koneella irrota tai sitten on jotain pielessä.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 18.02.2022     kello on 11:35 ---Konefoorumeita ja harraste foorumeita olen lueskellut. Korostan ettei sellaista kovin paljoa ole ollut ilmassa mutta kuitenkin. Painopiste näyttää olevan jonkun vuotta sitten kirjoituksissa , ei niinkään ihan näinä päivinä kirjoitettuina.

Kyllä minäkin kimi olen sitä mieltä että pyöränpultin tulee 600nm koneella irrota tai sitten on jotain pielessä.

--- Lainaus päättyy ---

Ok.
Litium akkujen kanssa on paljon kiinni säilytyksestä.  Mulla ei oo päässy akut yhtään kertaa jäätymään

Yksi asia negatiiviseen kirjoitukseen voi olla se, jos akku on äkkiä tyhjä, joka voi johtua siitä että useat Ryobin vehkeet näkyy tulevan 1.5Ah akun kera. Tehokas saha tms. ei kauaa pyöri pienellä akulla.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 18.02.2022     kello on 11:40 ---Ok.
Litium akkujen kanssa on paljon kiinni säilytyksestä.  Mulla ei oo päässy akut yhtään kertaa jäätymään

Yksi asia negatiiviseen kirjoitukseen voi olla se, jos akku on äkkiä tyhjä, joka voi johtua siitä että useat Ryobin vehkeet näkyy tulevan 1.5Ah akun kera. Tehokas saha tms. ei kauaa pyöri pienellä akulla.

--- Lainaus päättyy ---
Thumb Oikein hyviä huomioita. Tuon 1.5Ah akun koon olen myös laittanut huomiolle. Aika pieni on jos yhtään isompaa käyttöä edessä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View