Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Akkukoneen hankinta mielessä...
hartsakoski:
--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic - 10.01.2022 kello on 15:08 ---Niin tulee sieltä kunnon tavaraakin mutta ei eurolla.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä,ja jos ei ole teerevänä laadunvalvonnassa,niin huonosti käy.
Kosmic:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 10.01.2022 kello on 16:17 ---Kyllä,ja jos ei ole teerevänä laadunvalvonnassa,niin huonosti käy.
--- Lainaus päättyy ---
Näin se menee tilaa sitten vaikka isosa Ameriikasta.
Humoristi:
Jos olisin rahamiehiä niin makitan veheet olis tai milwaukee.
Nyt Budjetti vehkeet eli ryobi ;D
Akkuräikkä, pulttikone ja porakone (kaikki vanhaa mallia)
Akkuräikkän ostin 4-5 vuotta sitten Australiasta. tilasin kun ei olllu muualla saatavissa. 8)
On ollut kovassa käytössä
Rälläkkä pitäs vielä ostaa ja uudempi pulttikone
Koneita sano isoisä hohotimista
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Humoristi - 12.01.2022 kello on 20:05 ---Jos olisin rahamiehiä niin makitan veheet olis tai milwaukee.
Nyt Budjetti vehkeet eli ryobi ;D
Akkuräikkä, pulttikone ja porakone (kaikki vanhaa mallia)
Akkuräikkän ostin 4-5 vuotta sitten Australiasta. tilasin kun ei olllu muualla saatavissa. 8)
On ollut kovassa käytössä
Rälläkkä pitäs vielä ostaa ja uudempi pulttikone
Koneita sano isoisä hohotimista
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Ilmeisen tyytyväinen olet laatuun ja merkkiin?
Raksaus:
Itse ostin syksyllä kodin pikkuhommiin ja matkalle helposti mukaan otettavaksi Boschin pienen koneen. Joskus meillä kun jotain putki ja sähkömiehiä hommissa, niin niillä on ollut tollasia pienempiä koneita.
https://www.bauhaus.fi/akkuporakone-bosch-gsr-120-li.html
Varmasti tällä ei kuuhun päästä ja tämä tosiaan on vain ruuvin ja mutterinvääntöön ja porailuun. Akut ei muuhun käy, joten mitään ruohonleikkurilisäo saa ei tarvitse haaveilla. Mutta tuohon näppärään kokoon olen kyllä varsin tyytyväinen. Sekä itse koneella että tuo laukkukin on mukavan pieni ja silti mahtuu laturin lisäksi, vara-akku, poranterät ja ruuvinkärjet ja jokunen pikkuinen hylsy mukavasti mukaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta