Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

15 tai 16 tuumaiset alumiinivanteet asuntovaunuun

<< < (7/10) > >>

ihaa:
Mulle tässä karavaanarismissa hiukka ihmetystä on aiheuttanut se että kuinka vähän porukka tuunaa autojaan/vaunujaan omaan silmään sopivaksi.
kausipaikoillakin missä ollaan enempi vain paikoillaan, luulisi että myös siihen kaluston ulkonäköön satsattaisiin, kyllä terassia ja lippuja ollaan laittamassa mutta itse kalustoa ei sitten mitenkään. Otan taas esiin edellisen harrastukseni, moottoripyöräilyn, siinä yksi nautinto harrastamista on se että moposta tehdään sen näköinen kun omalle silmälle olisi siitä iloa ja kyllä sitä niilläkin ajellaan ympäriinsä, ihan ulkomaita myöten, miksei myös sama ulkonäkötuunaus jatkuisi autoissa/vaunuissa ?

Anteeksi taas sivuraiteelle menosta mutta jossainhan sitä on avauduttava.

Komissarov:
Yksi ajatus tähän auton renkaita koskevaan rönsyyn, vaikka alkuperäinen aihe koskikin vaunun renkaita. Minua ihmetyttää kovasti se viisaus, joka autotehtailta kaikista ajo-ominaisuuksien kehittämiseen uhratuista miljoonista euroista huolimatta näyttää puuttuvan, kun eivät saa tekemiensä autojen ajo-ominaisuuksia kohdalleen. Kovasti suuri viisaus se ei voi kuitenkaan olla, kun ne ominaisuudet saa "tavallinen" ihminen kohdalleen vaan menemällä rengaskauppaan...  :o

88k5:
^
Mutta toisaalta kun olen muutaman auton pakasta vetänyt, niin pakko ihmetellä ensiasennusrengasva lintoja (yhdyssana  :laugh:), niin ei ole aina samat ominaisuudet omassa painotuksissani tuottanut samaa merkkivalintaa..  ;D

Komissarov:
^ Kyllä. Mutta aika moni täälläkin olisi sen kirjoittanut jopa neljänä eri sanana ja vielä useampi jonkinlaisena variaationa yhden ja neljän väliltä... :(

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 17.05.2013     kello on 12:55 ---olen muutaman auton pakasta vetänyt, niin pakko ihmetellä ensiasennusrengasva lintoja (yhdyssana  :laugh:)

--- Lainaus päättyy ---

Samaa ihmettelin minäkin keväällä -05 kun vaihdoin Astraan kesärenkaat, auto oli ostettu tammikuussa joten kesärenkaista ei ollut kokemusta, ensiasennusrenkaina Dunlop SP2000:set ja en kerennyt ajaa kuin pari kilometriä kun tuntui että takarenkaatko jäi löysälle...pikainen tarkistus ja olihan ne kiinni, talvirenkailla ei tuntunut nuo urat lainkaan häiritseviltä, nuo Dunlopit oli vaan 205/55x16 kokoisina erittäin uraherkät....meni vuosia ja autossa nyt alla saman kokoluokan Nokian Hakka Greenit...ei mitään vetelyä, sama tie, samat urat, ehkä hiukan pahempana koska uutta asfalttia ei ole näiden vuosien välillä nelinumeroiselle tielle tullut.  :-\

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View