Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Vaunun jäähtymien ajossa.

<< < (8/8)

retkeilijä:
Sammumisesta: Pikkuisessa vaunussa Truman "savupiippu" on aika lähellä kaltevaa etukattoa, joka kohottaa ajaessa ilmavirran suoraan savupiippuun ja liekki sammuu. Jatko-osa voi auttaa.
Katossa on myös siiven ominaisuutta, joka nopeuttaa ilmavirtaa ja katon pinnassa syntyy alipainetta.

Pietsosta: Minulla Truma kaminassa on sähköinen pietso, joka antaa kipinää systyttäessa kunnes liekki palaa. Jos kamina sammuu ajossa sähköpietso ei naputa, kuten jääkaapissa. Ihan hyvä näin.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 13.12.2021     kello on 14:09 ---Sammumisesta: Pikkuisessa vaunussa Truman "savupiippu" on aika lähellä kaltevaa etukattoa, joka kohottaa ajaessa ilmavirran suoraan savupiippuun ja liekki sammuu. Jatko-osa voi auttaa.
Katossa on myös siiven ominaisuutta, joka nopeuttaa ilmavirtaa ja katon pinnassa syntyy alipainetta.

Pietsosta: Minulla Truma kaminassa on sähköinen pietso, joka antaa kipinää systyttäessa kunnes liekki palaa. Jos kamina sammuu ajossa sähköpietso ei naputa, kuten jääkaapissa. Ihan hyvä näin.

--- Lainaus päättyy ---

Meidän vaunussa Alden uudelleen syttymisen ongelma oli meleko jatkuva pitkällä talvipiipulla.  Kun poistin jatkon ja nyt on pelkkä tumppi katolla, ongelma on satunnainen. ;)

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 13.12.2021     kello on 14:09 ---..

--- Lainaus päättyy ---
3004:ko ?

Ilmeisesti kaasun loppumisen kanssa samoin - täysin mykkä?
3002 mulla jäi tikittään..

retkeilijä:
^
3002 vm.2008. Mykkä on

Toisaalta "ikäkuulon" vuoksi en ehkä kuule ensi kesänä ollenkaan tuota korkeaa ja vaimeaa tikitystä, polvistumatta  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View