Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Mistä vm 2012 Hymer B ajovaloumpio (Hella)?

<< < (3/4) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 30.11.2021     kello on 11:00 ---Ne noi rekkarinumerolla haut natsaa näihin täysintegroituihin kun lamput eivät ole adoptoitu alustasta..

Lienee kyse näistä
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Joillakin noita särkynyt kiveniskusta. Näihin myydään plexisuojia. Muistelen että jollakin olisi lasivakuutus korvannut (tai se oli uni)  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Mulla särkyi tuon näköinen. Ei mennyt tuulilasivakuutukse en. Sain hankittua erään orgilaisen veljeltä. Mutta jotta en kertoisi muunneltua totuutta, en kerro miksi hänellä oli sellainen.

Aki strang:
Hei Hymer B 2012 integroitu Hellan umpiolla kuva oli juuri oikea mutta kuskin puoleinen . Poksahti maanataina kotiin päin tullessa . Olen kolunnut nettiä siitä asti . Mutta umpiota ei löydy . Löysin jopa sellaisen joka teki itse pleksilasin YouTubesta se . Mutta umpio pitäisi löytää , pleksi suojat löysin tosin myöhässä . Mutta taidan nekin tilata kun vain umpio saan kuntoon T Aki .

Alan:
Mun toinen pleksisuoja on jossain Vuosaaren ja Jyväskylän välillä tien poskessa. 5000 km pysyi paikallaan. Laitoin suojakelmun tilalle.

Karabiilisti:
onko siinä umpiossa mitään koodinumeroita...
kait hymeri käyttää jotain hellan valmista lamppua ettei ole ihan täysin uniikkia teettänyt itselleen?

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Aki strang - 30.11.2021     kello on 19:27 ---Hei Hymer B 2012 integroitu Hellan umpiolla kuva oli juuri oikea mutta kuskin puoleinen . Poksahti maanataina kotiin päin tullessa . Olen kolunnut nettiä siitä asti . Mutta umpiota ei löydy . Löysin jopa sellaisen joka teki itse pleksilasin YouTubesta se . Mutta umpio pitäisi löytää , pleksi suojat löysin tosin myöhässä . Mutta taidan nekin tilata kun vain umpio saan kuntoon T Aki .

--- Lainaus päättyy ---
Hellan mainoksissa nuo esiintyy osioissa, joissa mainostavat muillekin valmistajille kustomoivansa ajovaloja, ja kuvissa näyttävät ett niitä saa siksi osinakin..

Eli kannattaa kysy Hymer Centeristä esim. onko tuohon saatavilla pelkkää lasia - jos se vain rikki..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View