rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Black Friday  (Luettu 4323 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:21
Vs: Black Friday
« Vastaus #30 : 2.12.2021 kello on 14:13 »
telia dot on myös harkinnan arvoinen liittymä jollei netin käyttö ole suurta.
Tuli hommattua sellanen varapuhelimeen. Lienee halvin "numeron ylläpito liittymä" jolla voi jopa soittaa ja nettaillakin full speed jos tarve jonain päivänä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:06
  • Autossa on pyörät
Vs: Black Friday
« Vastaus #31 : 2.12.2021 kello on 14:36 »
telia dot on myös harkinnan arvoinen liittymä jollei netin käyttö ole suurta.
Tuli hommattua sellanen varapuhelimeen. Lienee halvin "numeron ylläpito liittymä" jolla voi jopa soittaa ja nettaillakin full speed jos tarve jonain päivänä.
Mulla on ihan kakkosnumerona saunalahden latausliittymä, ei siis normi prepaid, vaan nimelle rekisteröity. Maksaa 0€/kk , joskus sinne lataa kympin jotta säilyy numero. Eka lataus oli 5€ ja 2 vuotta voimassa.
Sain samalla oman vanhan numeroni siihen ettei tarttenut ottaa normiavaruudesta

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:54
Vs: Black Friday
« Vastaus #32 : 2.12.2021 kello on 16:14 »




*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:21
Vs: Black Friday
« Vastaus #33 : 3.12.2021 kello on 10:05 »
Mulla on ihan kakkosnumerona saunalahden latausliittymä, ei siis normi prepaid, vaan nimelle rekisteröity. Maksaa 0€/kk , joskus sinne lataa kympin jotta säilyy numero. Eka lataus oli 5€ ja 2 vuotta voimassa.
Sain samalla oman vanhan numeroni siihen ettei tarttenut ottaa normiavaruudesta

Mulla oli vuosikausia saunalahden/elisan liittymä joka oli myös 0eur kk sitten jonkun euron ja viimeksi nousi johkin kympin lähelle. Asiakaspalvelu ei tiennyt että heillä olisi halvempaa.
Vaihdoin pois. Liika ahneus on pahasta.
Sitten soitteli asiakaspalve notta on heillä sellanen parin euron liittymä...mitä aiemmin ei ollut ollenkaan mukamas...vaihdetaa nko takasin.... Thumbd


*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:41
Vs: Black Friday
« Vastaus #34 : 3.12.2021 kello on 10:23 »
Ostin Frezzer Pro 42L matkajääkaapin pakuun...

Olin hintoja seurannut jo muutaman kuukauden ja nyt putosi alimmilleen. Ei se vieläkään halpa ollut, mutta kaipa se meni Black Fridayn piikkiin.
Niin ja tuli kokeeksi ostettua tarjouksesta pari painopeittoa. Näkee sitten onko niistä mihinkään.
Painopeitot lähti takaisin...

Ei ollut meidän juttu ne.
Kylmälaukku on kyllä aika Pro, eli tilaa vievä pakussa. Lienee kuitenkin hintansa arvoinen.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:06
  • Autossa on pyörät
Vs: Black Friday
« Vastaus #35 : 3.12.2021 kello on 10:54 »
Mulla oli vuosikausia saunalahden/elisan liittymä joka oli myös 0eur kk sitten jonkun euron ja viimeksi nousi johkin kympin lähelle. Asiakaspalvelu ei tiennyt että heillä olisi halvempaa.
Vaihdoin pois. Liika ahneus on pahasta.
Sitten soitteli asiakaspalve notta on heillä sellanen parin euron liittymä...mitä aiemmin ei ollut ollenkaan mukamas...vaihdetaa nko takasin.... Thumbd
Älä sekoita vanhoja Kolumbus K1 liittymiä tähän,se K1 oli tarjolla 10-15 v sitten ja hinta on noussut kai 7€/kk tähän mennessä, kiitos.

https://elisa.fi/kauppa/puheliittymat/latausliittymat?

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:02
  • Epsoo
Vs: Black Friday
« Vastaus #36 : 3.12.2021 kello on 12:25 »
Älä sekoita vanhoja Kolumbus K1 liittymiä tähän,se K1 oli tarjolla 10-15 v sitten ja hinta on noussut kai 7€/kk tähän mennessä, kiitos.

https://elisa.fi/kauppa/puheliittymat/latausliittymat?

Tuo elisan latausliittymä on hyvä, itselläkin on "numeroparkkiliittym änä" moinen. Bonuksena se on läppärissä jos tarttee nettiä reissussa eikä olla wifin luona, surffailu maksaa vain 0,66€ vuorokausi.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:06
  • Autossa on pyörät
Vs: Black Friday
« Vastaus #37 : 3.12.2021 kello on 14:43 »
Tuo elisan latausliittymä on hyvä, itselläkin on "numeroparkkiliittym änä" moinen. Bonuksena se on läppärissä jos tarttee nettiä reissussa eikä olla wifin luona, surffailu maksaa vain 0,66€ vuorokausi.
Minulla oli caravan controlissa tuo myös. Ei paljon dataa eikä muuta kulunut kun txt viestejä lähetti ja vastaanotti.
Tyttären pojalla on myös, ei tule isoa laskua jos puhelin päätyy vääriin käsiin.