Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Black Friday
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 2.12.2021 kello on 09:12 ---Nyt tuli jo neljäs tarjous elisalta. 12 kk oli vaihtunut 24 kk ja Teliaa euron halvempi kk-maksu ja 50€ lahjakortti Sokokseen.
Aika kovaa kamppailua asiakkaista. :o
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on tyypillistä häirintää Elisalta...
Katso sitten, etteivät enää lähetä tarjouksia uuteen toisen operaattorin liittymään. Mulle kävi niin ja käsittääkseni Elisa on saanut uhkasakkojakin markkinoinnistaan.
Loput tarjoukset tulivat kirjeinä, joilla tarjottiin MOI:n liittymistä luopumista noin 90% alennuksella. Nyttemmin pientä MOI:ta ei voi sinänsä enää nujertaa, koska se on DNA:n omistuksessa.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 2.12.2021 kello on 09:30 ---Mulle tuli tarjous huoleton 200M 24 kk ja S-kaupan 60€ lahjakortti. Hinta 19,90kk
E:
Kysyin Elisalta etua muihinkin liittymiin, ei onnistu, tarjous on numerokohtainen
--- Lainaus päättyy ---
Viimeisimmässä vaihdossa Teliasta Elisaan oli sama homma. Minulla on vain yksi liittymä omistuksessa eikä voineet laittaa samaa tarjousta vaimon ja tyttären liittymiin. No se kuitenkin onnistui, kun myyjä antoi esimiehensä numeron, johon vaimo ja tytär lähetti pyynnön tarjota samaa tarjousta myös heille. ;) Sama myyjä sitten soitteli heille ja teki saman sopparin heidän kanssa.
Ja myyjän asia oli tarjoilla Elisa Viihteen lisukkeita, jolloin otin puheeksi edessä olevan liittymän vaihdon hallinnoimaani liittymään. Ei siis kaupannut vaihtoa Telian liittymään, vaan otin asian itse puheeksi,
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 2.12.2021 kello on 10:18 ---Viimeisimmässä vaihdossa Teliasta Elisaan oli sama homma. Minulla on vain yksi liittymä omistuksessa eikä voineet laittaa samaa tarjousta vaimon ja tyttären liittymiin. No se kuitenkin onnistui, kun myyjä antoi esimiehensä numeron, johon vaimo ja tytär lähetti pyynnön tarjota samaa tarjousta myös heille. ;) Sama myyjä sitten soitteli heille ja teki saman sopparin heidän kanssa.
Ja myyjän asia oli tarjoilla Elisa Viihteen lisukkeita, jolloin otin puheeksi edessä olevan liittymän vaihdon hallinnoimaani liittymään. Ei siis kaupannut vaihtoa Telian liittymään, vaan otin asian itse puheeksi,
--- Lainaus päättyy ---
Mun nimissä on kaikki liittymät, ei onnistunut silti, tosin en olisi edes vaihtanutkaan, loppukesästä meinasin, myyjä lupasi liittymät ilman sitä 7 ekun simmimaksua ja sain kaikkiin 30 e s-lahjakortin. No en sitten ottanutkaan liittymiä kun laskussa ne oli laskutettu. Aattelin että en ota Elisaa kun sopimuksiin ei voi luottaa. Onneksi Telia anto puh. Liittymät hintaan 16,90 ja netin 14,90
jamseil:
Harvemmin tullut innostuttua, mutta lauantaina hain robo-imurin.
https://www.gigantti.fi/product/kodin-tuotteet/polynimurit-ja-siivous/robotti-imurit/256662/xiaomi-mi-robot-vacuum-mop-essential-robotti-imuri-27103-valkoinen?gclid=Cj0KCQiA-qGNBhD3ARIsAO_o7ykN0WJBpORPY5v9pDWSB7JbA2r_6tCjLCSZTJVluGNs8PXIHQLfBxYaAjVqEALw_wcB
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 2.12.2021 kello on 09:33 ---Tuo on tyypillistä häirintää Elisalta...
--- Lainaus päättyy ---
Tiedätkö että toiset tekee samanlailla, piti oikein kirjallinen ilmoitus tehdä denalle että lopettavat spammaamisen.....
On niin sopivan hintainen ellulla ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta