Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Black Friday

<< < (4/8) > >>

megaman:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 28.11.2021     kello on 23:27 ---Puhelinliittymän.

--- Lainaus päättyy ---

Elisalta tullut jo kolme viestiä, jossa toivovat minun vielä pyörtävän päätökseni liittymän vaihdosta. Kohta varmaan soittavat.

Tarjosivat jo euron halvempaa kk-maksua, mutta puolet lyhyempää 12kk sopimusta.
Kumma etteivät noihin hintoihin reilu kuukausi sitten pystyneet, kun oltiin puhelinyhteydessä.  :o

Karabiilisti:
samoin kävi itselläni.
Eivät suostuneet tiputtamana hintaa centtiäkään mutta vaihtopäätöksen jälkeen tuli joka 3 kertaa halvempaa tarjousta...

Totesin vaan että olette ikävä kyllä myöhässä...päätös on päätös.

99:
Tuli hommattua semmoinen vähän parempi kokkiveitsi, mitä olin kuolannut jo muutaman vuoden. Oli 25% (oikeassa) alennuksessa.

Aakku:
Ostin Frezzer Pro 42L matkajääkaapin pakuun...

Olin hintoja seurannut jo muutaman kuukauden ja nyt putosi alimmilleen. Ei se vieläkään halpa ollut, mutta kaipa se meni Black Fridayn piikkiin.
Niin ja tuli kokeeksi ostettua tarjouksesta pari painopeittoa. Näkee sitten onko niistä mihinkään.

megaman:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 30.11.2021     kello on 11:29 ---Elisalta tullut jo kolme viestiä, jossa toivovat minun vielä pyörtävän päätökseni liittymän vaihdosta. Kohta varmaan soittavat.

Tarjosivat jo euron halvempaa kk-maksua, mutta puolet lyhyempää 12kk sopimusta.
Kumma etteivät noihin hintoihin reilu kuukausi sitten pystyneet, kun oltiin puhelinyhteydessä.  :o

--- Lainaus päättyy ---

Tänään soittivat.
Sanoin että nyt on enää myöhäistä soitella, viimeksi kun oltiin puheyhteyksissä, ette parempaan silloin pystyneet/halunneet, kun en vielä ollut vaihtanut palveluntarjoajaa.

8.12 aukeaa uusi liittymä, ei nyt niin kovin nopeaa toimintaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View