rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Black Friday  (Luettu 4292 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:41
  • Knaus Eifelland
Vs: Black Friday
« Vastaus #15 : 30.11.2021 kello on 11:29 »
Puhelinliittymän.

Elisalta tullut jo kolme viestiä, jossa toivovat minun vielä pyörtävän päätökseni liittymän vaihdosta. Kohta varmaan soittavat.

Tarjosivat jo euron halvempaa kk-maksua, mutta puolet lyhyempää 12kk sopimusta.
Kumma etteivät noihin hintoihin reilu kuukausi sitten pystyneet, kun oltiin puhelinyhteydessä.  :o

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:53
Vs: Black Friday
« Vastaus #16 : 30.11.2021 kello on 13:00 »
samoin kävi itselläni.
Eivät suostuneet tiputtamana hintaa centtiäkään mutta vaihtopäätöksen jälkeen tuli joka 3 kertaa halvempaa tarjousta...

Totesin vaan että olette ikävä kyllä myöhässä...päätös on päätös.

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:05
  • Epsoo
Vs: Black Friday
« Vastaus #17 : 30.11.2021 kello on 18:59 »
Tuli hommattua semmoinen vähän parempi kokkiveitsi, mitä olin kuolannut jo muutaman vuoden. Oli 25% (oikeassa) alennuksessa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:50
Vs: Black Friday
« Vastaus #18 : 30.11.2021 kello on 19:22 »
Ostin Frezzer Pro 42L matkajääkaapin pakuun...

Olin hintoja seurannut jo muutaman kuukauden ja nyt putosi alimmilleen. Ei se vieläkään halpa ollut, mutta kaipa se meni Black Fridayn piikkiin.
Niin ja tuli kokeeksi ostettua tarjouksesta pari painopeittoa. Näkee sitten onko niistä mihinkään.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:41
  • Knaus Eifelland
Vs: Black Friday
« Vastaus #19 : 1.12.2021 kello on 12:53 »
Elisalta tullut jo kolme viestiä, jossa toivovat minun vielä pyörtävän päätökseni liittymän vaihdosta. Kohta varmaan soittavat.

Tarjosivat jo euron halvempaa kk-maksua, mutta puolet lyhyempää 12kk sopimusta.
Kumma etteivät noihin hintoihin reilu kuukausi sitten pystyneet, kun oltiin puhelinyhteydessä.  :o

Tänään soittivat.
Sanoin että nyt on enää myöhäistä soitella, viimeksi kun oltiin puheyhteyksissä, ette parempaan silloin pystyneet/halunneet, kun en vielä ollut vaihtanut palveluntarjoajaa.

8.12 aukeaa uusi liittymä, ei nyt niin kovin nopeaa toimintaa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:56
Vs: Black Friday
« Vastaus #20 : 1.12.2021 kello on 14:00 »
8.12 aukeaa uusi liittymä, ei nyt niin kovin nopeaa toimintaa.

Oisko se kahden viikon harkinta-aika?

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:26
Vs: Black Friday
« Vastaus #21 : 1.12.2021 kello on 14:08 »
Oisko se kahden viikon harkinta-aika?

Jos numero siirtyy niin siinäkin ottaa oman aikansa operaattoreiden välillä. Vanhan irtisanomiset jne.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:41
  • Knaus Eifelland
Vs: Black Friday
« Vastaus #22 : 1.12.2021 kello on 14:23 »
Eipä noita liittymiä ihan alvariinsa tule vaihdeltua. Nykyinen elisa taisi olla reilut 15 vuotta, kun TeleFinland vaihtui aikoinaan Saunalahteen.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:41
  • Knaus Eifelland
Vs: Black Friday
« Vastaus #23 : 2.12.2021 kello on 09:12 »
Nyt tuli jo neljäs tarjous elisalta. 12 kk oli vaihtunut 24 kk ja Teliaa euron halvempi kk-maksu ja 50€ lahjakortti Sokokseen.

Aika kovaa kamppailua asiakkaista.  :o

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:00
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Black Friday
« Vastaus #24 : 2.12.2021 kello on 09:30 »
Nyt tuli jo neljäs tarjous elisalta. 12 kk oli vaihtunut 24 kk ja Teliaa euron halvempi kk-maksu ja 50€ lahjakortti Sokokseen.

Aika kovaa kamppailua asiakkaista.  :o
Mulle tuli tarjous huoleton 200M 24 kk ja S-kaupan 60€ lahjakortti. Hinta 19,90kk
E:
Kysyin Elisalta etua muihinkin liittymiin, ei onnistu, tarjous on numerokohtainen

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:50
Vs: Black Friday
« Vastaus #25 : 2.12.2021 kello on 09:33 »
Nyt tuli jo neljäs tarjous elisalta. 12 kk oli vaihtunut 24 kk ja Teliaa euron halvempi kk-maksu ja 50€ lahjakortti Sokokseen.

Aika kovaa kamppailua asiakkaista.  :o
Tuo on tyypillistä häirintää Elisalta...

Katso sitten, etteivät enää lähetä tarjouksia uuteen toisen operaattorin liittymään. Mulle kävi niin ja käsittääkseni Elisa on saanut uhkasakkojakin markkinoinnistaan.
Loput tarjoukset tulivat kirjeinä, joilla tarjottiin MOI:n liittymistä luopumista noin 90% alennuksella. Nyttemmin pientä MOI:ta ei voi sinänsä enää nujertaa, koska se on DNA:n omistuksessa.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:34
Vs: Black Friday
« Vastaus #26 : 2.12.2021 kello on 10:18 »
Mulle tuli tarjous huoleton 200M 24 kk ja S-kaupan 60€ lahjakortti. Hinta 19,90kk
E:
Kysyin Elisalta etua muihinkin liittymiin, ei onnistu, tarjous on numerokohtainen

Viimeisimmässä vaihdossa Teliasta Elisaan oli sama homma. Minulla on vain yksi liittymä omistuksessa eikä voineet laittaa samaa tarjousta vaimon ja tyttären liittymiin.  No se kuitenkin onnistui, kun myyjä antoi esimiehensä numeron, johon vaimo ja tytär lähetti pyynnön tarjota samaa tarjousta myös heille.  ;)  Sama myyjä sitten soitteli heille ja teki saman sopparin heidän kanssa.

Ja myyjän asia oli tarjoilla Elisa Viihteen lisukkeita, jolloin otin puheeksi edessä olevan liittymän vaihdon hallinnoimaani liittymään.  Ei siis kaupannut vaihtoa Telian liittymään, vaan otin asian itse puheeksi,

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:00
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Black Friday
« Vastaus #27 : 2.12.2021 kello on 10:30 »
Viimeisimmässä vaihdossa Teliasta Elisaan oli sama homma. Minulla on vain yksi liittymä omistuksessa eikä voineet laittaa samaa tarjousta vaimon ja tyttären liittymiin.  No se kuitenkin onnistui, kun myyjä antoi esimiehensä numeron, johon vaimo ja tytär lähetti pyynnön tarjota samaa tarjousta myös heille.  ;)  Sama myyjä sitten soitteli heille ja teki saman sopparin heidän kanssa.

Ja myyjän asia oli tarjoilla Elisa Viihteen lisukkeita, jolloin otin puheeksi edessä olevan liittymän vaihdon hallinnoimaani liittymään.  Ei siis kaupannut vaihtoa Telian liittymään, vaan otin asian itse puheeksi,
Mun nimissä on kaikki liittymät, ei onnistunut silti, tosin en olisi edes vaihtanutkaan, loppukesästä meinasin, myyjä lupasi liittymät ilman sitä 7 ekun simmimaksua ja sain kaikkiin 30 e s-lahjakortin. No en sitten ottanutkaan liittymiä kun laskussa ne oli laskutettu. Aattelin että en ota Elisaa kun sopimuksiin ei voi luottaa. Onneksi Telia anto puh. Liittymät hintaan 16,90 ja netin 14,90


*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:37
  • Autossa on pyörät
Vs: Black Friday
« Vastaus #29 : 2.12.2021 kello on 12:46 »
Tuo on tyypillistä häirintää Elisalta...

Tiedätkö että toiset tekee samanlailla, piti oikein kirjallinen ilmoitus tehdä denalle että lopettavat spammaamisen.....
On niin sopivan hintainen ellulla  ;D