Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Automaattinen pullon vaihtaja

<< < (2/18) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 30.09.2011     kello on 12:13 ---....Secumotionin ohella.

--- Lainaus päättyy ---

Eikös se tuo Secumotion nyt ole jo pakollinen noinkin uudessa autossa.

iso-juuso:
Meillä on tuo trumaticin vaihtaja. Kaasuluukkuun pitää kurkata että tietää pullon tyhjenneen. Se tosin ei ole kovin vaikeaa tarkastaa, ja ainakin minä olen jo oppinut tietämään kauanko pullo eri olosuhteissa kestää.

Asensin itse, vaunuliikkeen asentajan ohjeilla, ja asentaja myöhemmin koeponnisti.

Meillä on talviaikaan mukana kolmas kaasupullo, niin on vielä vaihtovaraa tarvittaessa.

Laaga:
http://www.vapaa-aika.com/lammitys-ilmastointi/kaasutarvikkeet/erikois-ja-pullonvaihtosaatimet/duocontrol-automaattinen-pullonva.html
Tällaisen asennutin puoltoista vuotta sitten ja pelaa loistavasti, ei ole tavinnut yöllä vaihtaa kaasupulloa.
Tuossa selvämerkintä vihreä pullo käytössä ja kun näytön väri vaihtuu punaiselle niin pullo tyhjä ja sen näet kun lähdet ulos ja katsot kaasupullokoteloon, käännät kytkimen toiselle pullolle taas värinä vihreä ja ostat uuden pullon punaiselle puolelle.
Talvella testailin pulloihin jäänyttä kaasunmäärää ja joka kerta avattuani hanan pullosta suhisi kaasua noin kymmenen sekunnin verran eli sama kuin itsevaihtaen aamuyöllä.

Turhan Höpöttäjä:
Meikäläisellä kun tuo huolellisuus/tarkkaavaisuus pyörii tuolla alle seiskan, niin en ole automaattista pullon vaihtajaa käyttänyt. Kun summeri soi käyn kääntämässä täyden pullon käyttöön. Näin muistan vaihtaa ensi tilassa uutta tilalle.  :D

remppa:
Noin tasan kaksi vaihtoehtoa autommaattivaihtaja lle:) 1.1.2007 jälkeen vaatii letkurikko venttilit letkuihin. Mikä loppis sun auton ikä?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View