Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Uusi akku
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 24.11.2021 kello on 15:09 ---Onhan Detskulla jo sähköinen asuntovaunukin, jossa on siis oma akku ja ajomoottorit => vaunu tuuppaa itse itseään sinne minne aisa näyttää => veturi tuntee perässään vain n. 100kg verran vedettävää massaa Thumb
Toki tuolla akulla on sitten omat käyttökohteensa myös leirissä, mover on "sisäänrakennettuna" ja akku tarjoaa kaikki kodin 230VAC mukavuudet ilman maasähköliittymää :)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Jos tuon kanssa lähtee Kreikkaan, paljonko matkasta se tuuppaa ? Ja paljonko vaunu painaa?
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 24.11.2021 kello on 15:09 ---Onhan Detskulla jo sähköinen asuntovaunukin, jossa on siis oma akku ja ajomoottorit => vaunu tuuppaa itse itseään sinne minne aisa näyttää => veturi tuntee perässään vain n. 100kg verran vedettävää massaa Thumb
Toki tuolla akulla on sitten omat käyttökohteensa myös leirissä, mover on "sisäänrakennettuna" ja akku tarjoaa kaikki kodin 230VAC mukavuudet ilman maasähköliittymää :)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Tuosta kun jättää kopan pois ja lisää toisen kerroksen akkuja, niin jopa kelpaa sähköautolla ajella, kun kytkee peräkärryn akutkin auton käyttöön.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 24.11.2021 kello on 15:24 ---Jos tuon kanssa lähtee Kreikkaan, paljonko matkasta se tuuppaa ? Ja paljonko vaunu painaa?
--- Lainaus päättyy ---
No tuossa on itse juttu 8)
https://www.electrive.com/2021/07/25/dethleffs-zf-set-record-crossing-the-alps-with-electric-caravan/
--- Lainaus ---Dethleffs, the Erwin Hymer Group and ZF have set a new world record. With an Audi e-tron Sportback, they pulled a caravan over 386 kilometres without recharging – and crossed the Alps in the process.
--- Lainaus päättyy ---
elwari:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 24.11.2021 kello on 15:24 ---Jos tuon kanssa lähtee Kreikkaan, paljonko matkasta se tuuppaa ? Ja paljonko vaunu painaa?
--- Lainaus päättyy ---
Kai ne vaunun moottorit toimii generaattoreina myös, niin niillä voi ladata tyhjentyneet akut vauhdissa? :P
megaman:
Tässä olis parempi kuva pefletin kylkeen:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta