Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Uusi akku
Moponvirittäjä:
^paljonko Shoto maksaa? miehekäs paino, 56,5kg/kpl.
Karabiilisti:
kiinalaissi akkui? hmmm...
kyllähän paino merkitsee paljon lyijyä ja samalla laatua...
Hinta sen sijaan ei aina välttämättä korreloi pelkästään laadun kanssa.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 23.11.2021 kello on 18:01 ---Ensimmäisenä talvena se meni täysin virrattomaksi. Minulle kerrottiin akkuliikkessä, että geeliakku on muuten hyvä, mutta se ei oikein kestä pakkasta.
--- Lainaus päättyy ---
Älä usko kaikkea.
Jos ei kestäis, niin joka autoon uusittais hupiakku ekan talven jälkeen.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 23.11.2021 kello on 22:22 ---Älä usko kaikkea.
Jos ei kestäis, niin joka autoon uusittais hupiakku ekan talven jälkeen.
--- Lainaus päättyy ---
En minä kaikkea usko, vaan olen kyllä koittanut tietoakin hakea...
Kyllä tuolla netin syövereissäkin on vihjaistu kylmän vaikutuksesta geeliakun kestävyyteen ja toimivuuteen. Jokainen kuitenkin tekee omat ratkaisunsa akkujenkin suhteen.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 23.11.2021 kello on 22:31 ---En minä kaikkea usko, vaan olen kyllä koittanut tietoakin hakea...
Kyllä tuolla netin syövereissäkin on vihjaistu kylmän vaikutuksesta geeliakun kestävyyteen ja toimivuuteen. Jokainen kuitenkin tekee omat ratkaisunsa akkujenkin suhteen.
--- Lainaus päättyy ---
Ei tarkempaa selitystä?
Olen kuullut ja tullut "kantapään" koettua, että se kestää huonommin jäätymistä, eli siis huonolla varauksella jäätyy aiemmin mitä perinteinen vesiakku. Ja yhdellä jäätymisellä (kun kyljet pullottavat) menee jo toipumattomaan tilaan kun rakenne rikkoutuu..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta