Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Sisätilanpuhallin ei käynnisty webastolla

<< < (5/6) > >>

porakone:
Kyllä sille pelkälle releelle löytyy tuotenumero ja saatavuus sieltä Webastoliikkeestäki n jos vaan haluavat myydä sellaisen.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: porakone - 18.11.2022     kello on 21:09 ---Kyllä sille pelkälle releelle löytyy tuotenumero ja saatavuus sieltä Webastoliikkeestäki n jos vaan haluavat myydä sellaisen.

--- Lainaus päättyy ---
Tuotenumeroa ei ollut pelkälle releelle Kahan, eikä Wihurin luetteloissa...

Homma on nyt vaiheessa, kun rele toimii taas. Parametrit mulla on jo valmiina, jos joutuu uuden hankkimaan. Netistä ajattelin tilata tarvittaessa. Toki ohjeena on vanhan releen avaus ja tinata kontaktihäiriö ja tarkistaa kärjet. Itse äly releessä lienee ehjä, kun tällä hetkellä pelaa

Kömppääjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 16.11.2022     kello on 22:11 ---Mistä löytää IPCU autokohtaiset arvot...?

Citroen C4 -11 diesel kyseessä ja rele alkaa välillä sirisemään, eikä kytke sisäpuhallinta päälle.
Netistä saa ostettua releen ohjelmoituna, mutta pitäisi ilmoittaa parametrit. Oikeassa Webasto liikkeessä rele tulee ainoastaan johtosarjan kanssa, jolloin hinta tuplaantuu.
Mitä arvoa pitää muuttaa, jotta puhallinnopeus hieman kasvaisi? Nyt tulee toimiessaankin vain sellainen lehmän henkäys.

--- Lainaus päättyy ---

pulssisuhdetta muutetaan (duty cycle) ALASPÄIN niin puhaltimeen saadaan lisää nopeutta. Ompa tullut rakennettua itse tuo ohjelmointisysteemi, ei pahakaan rasti.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Kömppääjä - 19.11.2022     kello on 10:53 ---pulssisuhdetta muutetaan (duty cycle) ALASPÄIN niin puhaltimeen saadaan lisää nopeutta. Ompa tullut rakennettua itse tuo ohjelmointisysteemi, ei pahakaan rasti.

--- Lainaus päättyy ---
Tällaisia arvoja löytyi C4 Citroeniin...



Vanhemmassa korimallissa tarjotaan Duty Cycle 100%. Puhaltaako sitten lainkaan tuollaisella arvolla?


porakone:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 18.11.2022     kello on 21:19 ---Tuotenumeroa ei ollut pelkälle releelle Kahan, eikä Wihurin luetteloissa...
--- Lainaus päättyy ---

"Puhallin-gateway LIN&IPCU" tuotenro W9029440A ja tuotteen kuvassa sama rele kuin täydellisessä 'IPCU-sarjassa', saldoa yli 800kpl. Tuollaisen ainakin itse möisin jos pelkkää relettä kaivattaisi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View