Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Hobbyn akkulaturi

<< < (10/14) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: saltap - 25.11.2021     kello on 22:26 ---Ei ole mitään paneelia  :laugh: mutta tuohon E3 tulee tuo 13.68v virtaa niin tuleekohan se muuntajalta ja pitäisikö se olla kiinni tuossa E1 :ssä

--- Lainaus päättyy ---

Tulee ja pitää.

saltap:
Sen kun jättää pois laturilta niin laturin pitäisi olla virraton  ;) mutta vielä ihmettelen tuota laturia miksi se lataa kokoajan eikä niinkuin automaattilaturin pitäisi  :o

Masa matkailija:
Pikaisella ajattelulla Tuossa on sattunut fiba, johon pykälän vasemmalla, silloin e1 ja e2 kuten pitääkin ja e3 tyhjä. Tarra vajaan sentin vasemmalla, kun tuon huomioi niin kaikki ok.
Mitään näistä ymmärrä, mutta lähes 50 vuotta korjannut sähkötekniikkaa.

Lähetetty minun SM-F900F laitteesta Tapatalkilla

saltap:
Siis mitä  :o mitä nyt sitten teen että olisi oikein, siirränkö tuon E3 johdon tuohon E1 joka tyhjä  :o vai teenkö yhtään mitään, sen tiedän että akun laitan paikalleen vasta keväällä  :D

Masa matkailija:
Alkuperäinen kytkentä pitää tarkistaa, sanoit että aurinkopaneelia ei ole,  joten siitä päättelin. Näkemättä ei voi olla varma. Mjon kuvassa e1 ja e2 käytännössä samanlaisia tuloja.
Itse siirtäisin nuo johdot yhden pykälän sinne reunaan.
Tuo vaikuttaisi valmistus- tai lisävarusteasennuks en virheeltä.
Todellakin mikäli on epävarma asiasta pyytäisin jonkun vähintäänkin pienoisjännite asennuksia tuntevan vilkaisemaan. Hän voisi aiemman kytkentäkaavion perusteella tarkistaa.

Lähetetty minun SM-F900F laitteesta Tapatalkilla

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View