Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Moniko laittaa kulkimen seisomaan talveksi?
kaitsute:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 13.01.2012 kello on 17:58 ---No Ifillä se on tällainen.
Korvauksen maksaminen liikenteestä poiston aikana
tapahtuneista vahingoista edellyttää, että ajoneuvoa ei ole
käytetty liikenteeseen tai muuhun ajoon."
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa huomioida sellainenkin, että jos joutuu siirtämään autoa jostain syystä vaikkapa pihalla ja sattuu kiila lipsahtamaan alta särkien esim. helman, niin korvaako vakuutus.
Koskee varmaan vaunujakin.
putkimies:
Mulla myös Ifissä; vain liikennevakuutus päällänsä, ja aina katkeaa kun saavun kotiin. Ifin kasko ei sovellu mulle. En pidä kaskoa kannattavana vakuutusmuotona.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 13.01.2012 kello on 19:50 ---Mulla myös Ifissä; vain liikennevakuutus päällänsä, ja aina katkeaa kun saavun kotiin. Ifin kasko ei sovellu mulle. En pidä kaskoa kannattavana vakuutusmuotona.
--- Lainaus päättyy ---
Henkilöautossa ei ole kun osakasko, maksaa muutaman kympin vuodessa.
Asautossa jolla ajetaan pitkiä matkoja myös ulkomailla, siinä on varastettavaa tavaraa ja koppa itsessään on herkkä pahvilaatikko jossa pienikin osuma on kallis korjattava olen katsonut kaskon maksamista aiheelliseksi.
ihaa:
Tässähän alkaa kevään odotus tuntumaan samalta kuin motoristeilla konsanaan, milloin ne tiet sulavat jotta saa ottaa auton taas liikenteeseen. ;D
Täällä savossa siitä keväästä ei sitten ole vielä tietoakaan, kymmenen vuotta sitten oli jo mopotkin liikenteessä.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 26.03.2012 kello on 10:13 ---Tässähän alkaa kevään odotus tuntumaan samalta kuin motoristeilla konsanaan, milloin ne tiet sulavat jotta saa ottaa auton taas liikenteeseen. ;D
Täällä savossa siitä keväästä ei sitten ole vielä tietoakaan, kymmenen vuotta sitten oli jo mopotkin liikenteessä.
--- Lainaus päättyy ---
Ei taida olla vielä Pääsiäisvkl siellä kesärengas kelit?
Pitänee "ahtautua" suappiin voortin sijaan.. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta