Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Adria Action 361 LH vm. 2022

<< < (9/16) > >>

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: Erkki - 18.01.2022     kello on 07:55 ---Adrian on yllä kerrotun mukaan vaihtanut uudenpiin vaunuihin alumiinikaton lasikuituun. Ainakin näihin Action malleihin.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

juujuu, se oli se pointtinikin että miten nykyisin "kestää rakeita" paremmin kuin ennen. Mun adria oli 2005

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 18.01.2022     kello on 08:35 ---juujuu, se oli se pointtinikin että miten nykyisin "kestää rakeita" paremmin kuin ennen. Mun adria oli 2005

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä se pointti on miten saadaan halvemmalla ;)

Lasikuidussa on se ongelma että jos se tehdään riittävän jäykäksi se painaa,
mutta kun se tehdään kevyeksi, niin eriste ei pysy kiinni.

Tuota lasikuituahan on miltei kaikissa ranskan ja italia halvimmissa vehkeissä niin
seinät kuin katto.

Erkki:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 18.01.2022     kello on 08:59 ---Kyllä se pointti on miten saadaan halvemmalla ;)

Lasikuidussa on se ongelma että jos se tehdään riittävän jäykäksi se painaa,
mutta kun se tehdään kevyeksi, niin eriste ei pysy kiinni.

Tuota lasikuituahan on miltei kaikissa ranskan ja italia halvimmissa vehkeissä niin
seinät kuin katto.

--- Lainaus päättyy ---

Sinulla on ilmeisesti faktatietoa Adrian Action lasikuitukaton eristeen kiinnipysymis ongelmista? Minä en ole tuosta mistään lukenut.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Erkki - 18.01.2022     kello on 09:12 ---Sinulla on ilmeisesti faktatietoa Adrian Action lasikuitukaton eristeen kiinnipysymis ongelmista? Minä en ole tuosta mistään lukenut.

--- Lainaus päättyy ---
Ei se ole nimenomaan Adrian vika, vaan aivan normi ilmiö.

jamseil:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 17.01.2022     kello on 22:41 ---Katto on parimilliä paksua lasikuitua, eristeenä vaaleansininen foam.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Näyttää kyllä enemmän siniseltä eps:ltä (styrox), kun umpisoluiselta foamilta (xps).

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View