Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Adria Action 361 LH vm. 2022

<< < (7/16) > >>

Lerssinen:
Tykkään tällaisten pienten vaunujen ideologiasta.  Thumb

Erkki:

--- Lainaus käyttäjältä: Jysky - 12.01.2022     kello on 18:58 ---Onnittelut jälleen vaunuiluun palaamisesta. Mikähän lie johtanut tuohon, että tuovat vaunun mihin ei sovittuja juttuja asennettu.
Itse ostin samasta liikkeestä ja nyt syksyllä heidän huoltoliike kumppaninsa on lopettanut. Onkohan löytäneet uutta?

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos onnitteluista. Tuota minäkin ihmettelen. Tulevat hakemaan tänään vaunun Hämeenlinnasta Lahteen loppuasennukseen akun osalta ja tarkastavat vielä, että kaikki on vaunussa niin kuin pitää. J.Rinta-Joupin alihankkija tekee asennustyöt. Firma on noin kilometrin päässä J.Rinta-Joupista.

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 12.01.2022     kello on 21:55 ---Tykkään tällaisten pienten vaunujen ideologiasta.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Samoin. Tämä oli yksi kriteeri tämän vaunun hankintaan.  Thumb

Pate:
Onnea uudelle vaunulle.
Itsekin olen haaveillu tuollaisesta tai vaihtoehtoisesti Poksi vaunusta.
Nykyinen on hiukan turhan iso kahdelle.Toisaalta oikeat sälepohjasängyt on mukavat.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 13.01.2022     kello on 08:27 ---Onnea uudelle vaunulle.
Itsekin olen haaveillu tuollaisesta tai vaihtoehtoisesti Poksi vaunusta.
Nykyinen on hiukan turhan iso kahdelle.Toisaalta oikeat sälepohjasängyt on mukavat.

--- Lainaus päättyy ---
Minäkin olen miettinyt sellaista 750 Kg vaunua...

Jos tuo mun retkipaku toimii, niin siiinä voisi ajatella pikkuista vaunuakin. Aikojen alussa mulla oli Sprite 400 vaunu. Vetoautona oli Toyota LiteAce bensa. Kulutus ilman vaunua 9 litraa ja vaunun kanssa 19 litraa. Totesin aika kalliiksi matkaamiseksi.

Erkki:
Onko "raadilla" tietoa, mitä materiaaleja on käytetty Adria Action rakenteissa? Seinien, katon ja lattian eriste- ja tukirakenteiden materiaaleista olisi kiva saada faktatietoa. Adrian valmistaja kertoo mm. kattorakenteen kestävän raekuurot. Katto ei menee lommoille.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View