Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Adria Action 361 LH vm. 2022
Reiska78:
^dethleffs camper 510, vm 2008, tommonen mikä nyt profiilikuvassa. Eli tuli sitten vähän isompi vaunu kuin mitä olin ajatellut alunperin. Luulisi tilan riittävän kahdelle henkilölle hyvin.
Erkki:
Ohho! Menit sitten ostamaan riittävän kokoisen vaunun. Onneksi olkoon erinomaisesta hankinnasta. Thumb
Reiska78:
Kiitos, valintaa ohjasi kanssa varustetaso vahvasti eli alde, moveri ja ilmastointi.
99:
Minullekin tuli nykyisen vaunun mukana "kaupan päälle" moveri, kun semmoinen oli vaunussa valmiina vaikka ei semmoista oikeastaan haettu. Kätevä peli, aiemmin ei kaivannut, mutta nyt sarjassamme varusteita "kerran kun on ollut, niin jatkossakin pitää olla" :D
Reiska78:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 10.01.2022 kello on 17:00 ---aiemmin ei kaivannut, mutta nyt sarjassamme varusteita "kerran kun on ollut, niin jatkossakin pitää olla" :D
--- Lainaus päättyy ---
Just niin ja tunnustan samalla että minä olen kyllä välillä noita kaivannutkin jo pikku Sprite musketeerin kanssa aikanaan. Sen verran tiukkoja paikkoja joskus, että joutui käsin siirtelemään. Ilmastoinnin tarve koettu kanssa joskus melko tärkeäksi, kunhan oli pyöritty muutama yö sängyssä hikisinä ilman unta. On kanssa halvempi nukkua kesähelteillä ilmastoidussa vaunussa kuin pitää ilmastointia päällä koko talossa :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta